برگزیده ها
گازرسانی به 108 شهر و 9 هزار روستا در دولت «تدبیر و امید» کار بزرگی است

مازندمجلس: رئیس جمهور با اشاره به اینکه یک بسیج بزرگ برای گازرسانی به روستاها و شهرهای ایران انجام شده است، گفت: گازرسانی به 108 شهر و 9 هزار روستا در دولت تدبیر و امید کار بزرگی بوده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح خط انتقال گاز به 35 روستای خراسان جنوبی و آغاز عملیات گاز رسانی به نهبندان و دیهوک و 55 روستای خراسان جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: از سال 92 تاکنون در دولت تدبیر و امید 9 هزار روستا گازرسانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های گازرسانی از بودجه عمومی استفاده نشده است، یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها از محل صرفه‌جویی فرآورده‌های نفتی استفاده شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه یک بسیج بزرگ برای گازرسانی به روستاها و شهرهای ایران انجام شده است، افزود: گازرسانی به 108 شهر و 9 هزار روستا در دولت تدبیر و امید کار بزرگی است.

روحانی با بیان اینکه باید از نعمت گاز استفاده صحیح صورت گیرد و در صرف آن صرفه‌جویی شود، تبیین کرد: زمستان امسال با توجه به شرایط سخت زمستان، قطعی گاز نداشته‌ایم.

رئیس جمهور متذکر شد: امید است در سال‌های آینده شرایط بهتری از نظر تولید، پخش گاز در سراسر کشور و صادرات گاز داشته باشیم.

ذ

گازرسانی روستا جمهور استفاده تدبیر و امید اینکه تدبیر جنوبی روستای خراسان زمستان شرایط خط انتقال گاز صرفه‌جویی مراسم اجرای بزرگی روحانی انتقال افتتاح