برگزیده ها
ثبت نام نفر  ۸۸در شهر کرمان/ اصلاح طلبان در انتظار لیست نهایی

مازندمجلس: در سومین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا کنون ۱۸۸ نفر در شهرستان کرمان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۸ نفر در کرمان(مرکز استان) نام خود را به ثبت رسانده اند.

مازندمجلس: در سومین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا کنون ۱۸۸ نفر در شهرستان کرمان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۸ نفر در کرمان(مرکز استان) نام خود را به ثبت رسانده اند.

محمد علی توحیدی، فرماندار شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا  گفت: در ۲ روز گذشته در ۱۳ شهر واقع در شهرستان کرمان،‌۸۸ نفر ثبت نام کرده‌اند و می‌توان گفت نسبت به ادوار گذشته شاهد استقبال بیشتری از جانب مردم بودیم .‌همچنین در حوزه‌های روستایی این شهرستان حدود ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان کرمان ادامه داد: ۹ زن برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند،‌که تقریبا ۱۰ درصد شرکت کنندگان را شامل می‌شود. در روستاها نیز نسبت زنان به مردان همین میزان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهر کرمان از چهره‌های شاخص این شهر که تا کنون با مراجعه به فرمانداری حضور خود را در انتخابات آینده قطعی کردند،‌می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

    علی اکبر مشرفی،‌رئیس دوره چهارم شورای شهر کرمان

    حجت‌الاسلام محمد ربانی،‌عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان

    سعید گیلانی،‌عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان

    صدیقه زاهدی،‌عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان

    زهرا ایرانمنش،‌عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان

    زهرا لری‌‌،عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان

    حجت‌الاسلام مرتضی حسینی،معاونت اسبق فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان /گرایش اصولگرا

از بین اصلاح طلبان شاخص هنوز کسی برای ثبت نام حاضر نشده و زمزمه‌ها حاکی از این است که کاندیدهای احتمالی منتظر نهایی شدن لیست اصلاح طلبان هستند و گمانه زنی‌ها در مورد لیست این حزب کماکان ادامه دارد.

‌با این حال گلایه‌هایی از سمت اصلاح طلبان در مورد اسامی به گوش می‌خورد. زهرا ایرانمنش عضو دوره چهارم شورای شهر کرمان که در دوره گذشته با لیست اصلاح طلبان وارد شورای شهر شد یکی از دلایل اصلی این نارضایتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمان با وجود عدم رضایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان از عملکرد این عضو شورای شهر،‌زمزمه‌های وجود دارد که ایرانمنش دوباره در لیست اصلاح طلب‌ها گنجانده خواهد شد و به گفته خودش اگر اصلاح طلبان از او دعوت نکنند به صورت مستقل شرکت خواهد کرد.

همچنین در استان کرمان در دو روز اول یک هزار و ۱۷۹ نفر برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

کرمان شورای اصلاح طلبان چهارم شهرستان انتخابات ایلنا خبرنگار ایرانمنش گذشته کرده‌اند پنجمین گزارش ادامه اسامی حجت‌الاسلام نهایی شوراهای استان تعداد فرماندار اسلامی کنندگان روستا