برگزیده ها
۲۳۶ نفر در انتخابات شوراى شهر شهرستان گرگان ثبت نام کرده اند

مازندمجلس: به گفته معاون سیاسی فرماندار گرگان ۲۳۶ نفر در انتخابات شوراى شهر شهرستان گرگان ثبت نام کرده اند.

مازندمجلس: به گفته معاون سیاسی فرماندار گرگان ۲۳۶ نفر در انتخابات شوراى شهر شهرستان گرگان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحسن کاظمی، دبیر ستاد انتخابات و معاون سیاسی اجتماعی  فرمانداری شهرستان گرگان، پس از پایان سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراى شهر با اشاره به آمار نهایی ثبت نام کنندگان این انتخابات گفت: تاکنون ۲۳۶ نفر در انتخابات شوراى شهر  شهرستان گرگان ثبت نام کرده‌اند.

به گفته او در روز اول ( ۳۰ اسفند) تعداد ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات شهر در گرگان، قرق، سرخنکلاته و جلین ۴۲ نفر بوده است که از این تعداد ۳۶ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند. تعداد ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات روستاها نیز ۴۶ نفر بوده است، که از این تعداد ۴۳ نفر مرد و۳ نفر زن بودند.

معاون سیاسی فرماندار گرگان ادامه داد: در روز دوم ثبت‌نام نیز در شهرگرگان، قرق، سرخنکلاته و جلین ۳۱ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۹ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند و تعداد ثبت نام کنندگان روستا نیز ۵۸ نفر بوده است، که از این تعداد ۵۶ نفر مرد و۲ نفر زن بودند.

او گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در روز سوم در شهر گرگان، قرق، سرخنکلاته و جلین ۲۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۹ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند. تعداد ثبت نام کنندگان روستا نیز ۳۶ نفر بوده است، که از این تعداد ۳۵ نفر مرد و ۱ نفر زن بودند.

کاظمی افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۱۷ فروردین ماه بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه انجام می‌شود.

تعداد انتخابات گرگان کنندگان شهرستان شوراى سرخنکلاته ثبت‌نام سیاسی معاون روستا کاظمی فرماندار داوطلبان کرده‌اند