برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - ایرنا نوشت:معاون اول رئیس جمهوری گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در سال جدید حمایت از بخش خصوصی و افزایش تولید و سرمایه گذاری با هدف افزایش اشتغال پایدار است.

مازندمجلس:اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه پس از تحویل سال نو به همراه استاندار کرمان در دیدار آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از دولت حمایت کرده و در برخی موارد هم از دولت مطالبه می کنند که این مطالبات رهبری هم به حق است.

وی سفر به استان کرمان در ایام نوروز و دیدار با امام جمعه کرمان را توفیق بزرگی دانست و افزود: آیت الله جعفری یکی از علمای بزرگ و تاثیرگذار در همه برهه های تاریخ استان کرمان بوده است.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که دولت ظرفیت استخدام ندارد، بیان کرد: برای اشتغال در سال جدید دولت سیاست افزایش تولید و سرمایه گذاری با محوریت بخش خصوصی را در دستور کار خود دارد.

وی یکی از رویکرد های اصلی اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن اقتصاد عنوان کرد و گفت:بخش خصوصی میدان دار اصلی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است و بایستی انگیزه سرمایه گذاری و کار در بخش خصوصی ایجاد و توسط دولت حمایت شود.

جهانگیری حضور همه ارکان نظام و استفاده از همه ظرفیت های نظام را در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم تلقی و تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی اقتصاد ایران یک نسخه خیلی خوب و اثربخش بوده و می تواند نشاط اقتصادی را به جامعه برگرداند.

معاون اول رئیس جمهوری که امروز (دوشنبه) در آغاز سفری سه روزه وارد کرمان شد شامگاه دوشنبه به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.وی در این سفر از طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و زیربنایی در استان کرمان بازدید می کند.

2929

 

اقتصاد کرمان مقاومتی استان خصوصی تولید جهانگیری دوشنبه حمایت جمهوری ظرفیت گذاری سرمایه معاون تاکید جعفری همراه افزایش استاندار دیدار انقلاب اشتغال