برگزیده ها
تأخیر پرواز مشهد ـ زنجان مسافران فرودگاه زنجان به مقصد مشهد را هم درگیر کرد

مازندمجلس: مسؤول روابط عمومی فرودگاه زنجان گفت: تأخیر پرواز زنجان ـ مشهد مربوط به پرواز فرودگاه مشهد بوده است و مسافران پرواز زنجان ـ مشهد را هم درگیر کرده بود.

مازندمجلس:مسعود رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تأخیر 11 ساعته روی داده در پرواز مشهد ـ زنجان اظهار کرد: این تاخیر مربوط به پرواز مشهد- زنجان بوده است و تاخیر مورد نظر در فرودگاه زنجان روی نداده است.

وی با بیان اینکه شرکت ایرتور به عنوان چارتر پروازهای زنجان ـ مشهد دلیل تاخیر روی داده در پرواز مورد نظر را اعلام نکرده است، اضافه کرد: این مورد در دست بررسی است.

مسؤول روابط عمومی فرودگاه زنجان با بیان اینکه تأخیر پرواز مشهد ـ زنجان مسافران پرواز زنجان- مشهد را هم درگیر کرده بود، تصریح کرد: مسافران شهرستانی این پرواز توسط شرکت حامی این پروازها در هتل اسکان داده شده بودند.

شایان ذکر است، شرکت ایرتور از چند وقت پیش جایگزین پروازهای چارتر فرودگاه زنجان به مشهد و بالعکس شده است، قبلا پروازهای چارتر فرودگاه زنجان به مشهد و همچنین بالعکس توسط شرکت ماهان انجام می‌شد که به دلیل گران بودن بلیت جای خود را به شرکت ایرتور داده است.

تأخیر 11 ساعته در پرواز مشهد ـ زنجان مربوط به پرواز شماره 8086 بوده است.

گفتنی است، بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط مسؤولان استان قرار است، پروازهای دیگری از فرودگاه زنجان دایر شود که پرواز عتبات عالیات از جمله آن‌ها است که گویا از اواخر فروردین ماه برقرار می‌شود.

ذ

زنجان پرواز فرودگاه تأخیر پروازهای ایرتور تاخیر چارتر مسافران اینکه بالعکس درگیر روابط عمومی مسؤول ساعته مربوط