برگزیده ها
آزار و آسیب یک نوجوان در خلوتگاه 2 جوان شیطان صفت!

مازندمجلس: 2 جوان شیشه ای در توهمات افیونی پسر نوجوانی را به بهانه جابجایی فرش داخل خلوتگاهشان کشانده و دست به اقدامی سیاه زدند.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، روز پنج شنبه 24 دی ماه سال گذشته پسر 16 ساله ای همراه پدرش پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و زمانیکه پیش روی بازپرس مدیر روستا در شعبه ششم قرار گرفت از ماجرای گرفتار شدن در دام 2 جوان شیطان صفت خبر داد.


این پسر که هنوز از ترس به سختی حرف می زدند به بازپرس پرونده گفت: عصر دیروز پس از تعطیلی مدرسه به سمت خانه مان می رفتم که پسر جوانی جلوی راهم را گرفت و خواست تا برای جابجایی فرش خانه شان کمکش کنم وقتی وارد خانه شدم پسر جوان چاقویی روی پهلویم گذاشت و خواست تا آرام باشم.


وی افزود: ابتدا در برابر خواسته شیطانی اش مقاومت کردم اما او با چاقو ضرباتی روی پهلویم زد و پس از آن نقشه شیطانی اش را در حالی که التماسش می کردم به اجرا رساند و پس از آن جوان دیگری که در خانه بود به سراغم آمد و وی نیز با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

متهم در برابر خواسته های کثیفشان مقاومت کردم اما آنها نقشه شیطانی شان را عملی کردند +عکس متهمان


بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مدیر روستا برای ردیابی 2 جوان شیطان صفت وارد عمل شدند و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که خانه ای که پسر نوجوان هدف آزار و اذیت قرار گرفته است خانه 2 برادر مجرد است که کارگر خدماتی ترمینال مسافر بری هستند.


2 برادر پس از دستگیری اددعا کردند که روز حادثه در خانه نبودند اما یکی از دوستانشان به نام ناصر برای استراحت در خانه ما بود و شاید این اتفاقات از سوی وی صورت گرفته باشد.
همین کافی بود تا ناصر در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شود و وقتی در برابر پسر جوان قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش پوریا را لو داد.


وی افزود:روز حادثه با پوریا شیشه کشیدیم و تصمیم گرفتیم پسر جوانی را هدف نیت خود قرار دهیم که پوریا از خانه بیرون رفت و پس از دقایقی پسر نوجوانی را به خانه کشاند و ابتدا خودش دست به کار شد و سپس من به سراغ پسر نوجوان رفتم.


در ادامه تحقیقات پوریا از سوی ماموران دستگیر شد و ادعا کرد که شب قبل از این ماجرا با خانواده اش اختلاف پیدا کرده بود و برای استراحت به خانه 2 برادر رفته بود که ناصر گوشی موبایلش را دزدید و صبح پس از کشیدن شیشه مرا مجبور به کشیدن مواد کرد و زمانیکه درحالت عادی نبودم از من خواست تا برای گرفتن گوشی موبایلش پسر جوانی را به خانه بکشانم تو او را هدف آزار و اذیتش قرار دهد که من نیز مجبور شدم پسر مدرسه ای را به بهانه جابجا کردن فرش های داخل خانه پسرنوجوان را در اختیار ناصر قرار دادم و پس از آن خودم نیز وسوسه شدم تا دست به آن کار شیطانی زدم.


در حالیکه پوریا سعی داشت همه اتفاقات را گردن ناصر بیندازد در تحقیقات پلیسی مشخص شد که طراح و عامل اصلی این ماجرا پوریا است.


بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا پس از 7 ماه تحقیقات ویژه و بازجویی کیفر خواست این پرونده سیاه را صادر کرد و پوریا به عنوان متهم ردیف اول همراه همدستش ناصر برای صدور حکم نهایی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند.

باشگاه

110

این اخبار را از دست ندهید:

با فائزه هاشمی چه کردند؟!

این مرد بعد از خواستگاری از دختران آن ها را سوار پراید شیشه دودی می‌كرد و بعد..

فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود به زنان شوهردار تجاوز می کرد!

ماجرای سمیه دختری 19 ساله که به دلیل فرار از منزل در منجلابی بزرگ گرفتار شد!

آخرین وضعیت زن 25 ساله ای که داخل خودرو مورد تجاوز گروهی وحشیانه قرار گرفت!

زن مستاجر گفت: مرد صاحبخانه به زور او را مورد تجاوز بی شرمانه قرار می داد!

سرانجام کثیف برای دختر ایرانی که با هزار امید به ترکیه رفته بود / مرد جوان به او تجاوز کرد!

سرانجام یک افغانی که قصد داشت یک جوان ایرانی را بی آبرو کند!

آن مرد بارها زنم را مورد تجاوز قرار داده بود! + عکس

دختر نوجوان نتوانست از شدت تجاوزی که در شب میهمانی مختلط دیده بود رها شود! + عکس

 

 

پوریا تجاوز تحقیقات خواست نوجوان بازپرس جوانی برادر شیطان تهران شیطانی روستا همدستش اتفاقات دستگیر استراحت موبایلش سرانجام ایرانی اختیار مجبور حادثه کشیدن ماجرا برابر زمانیکه ماجرای گذاشت همراه گزارش گرفتار پرونده ابتدا ماموران افزود پهلویم مدرسه گرفته