برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با تلاش هوشمندانه کارشناسان پلیس آگاهی استان دوفقره اختلاس با ارزش ریالی 2میلیاردو 900میلیون ریال کشف و دونفر متهم دستگیر شد.

مازندمجلس: سردار حیدر عباس زادهبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حیدرعباس زاده گفت:کارمند یکی از بانک ها در شهر بوشهر با سواستفاده از موقعیت شغلی خودمعادل 300میلیون ریال را در دفعات متعدد از حساب مشتریان بانک برداشت و به حساب شخصی خود و خانواده اش واریز می کرد که پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس آگاهی به بزه ارتکابی اعتراف و به مرجع قضایی معرفی شد.
وی همچنین از کشف یک فقره اختلاس در یکی از ادارات دولتی خبر داد و خاطرنشان کرد ، مسول امورمالی و ذیحسابی این اداره با سواستفاده از موقعیت شغلی و اعتماد مدیران و کارکنان پس از جعل اسناد اقدام به برداشت وجوه مطالبات ، معوقات، حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان این نهاد دولتی به حساب خود می کرد.
وی تصریح کرد، پس از تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات متهم دستگیر و در پلیس آگاهی به 2 میلیارد و 600میلیون ریال اختلاس از حقوق کارکنان به نفع خود اعتراف کرد. 
برداشت دولتی اعتراف کارکنان اختلاس مستندات آگاهی موقعیت مطالبات بوشهر کارمند بازنشستگان سواستفاده