برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک کارگاه خیاطی واقع در خیابان نوفل لوشاتو خبر داد.

مازندمجلس: آتش سوزیجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگارگروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت 10:11 صبح امروز آتش سوزی کارگاه خیاطی واقع در خیابان نوفل لوشاتو به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی  با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: زمانی که آتش نشان ها درمحل  حادثه حضور یافتند مشاهده شد که طبقه منهای 1 ، یک ساختمان 5 طبقه که تبدیل به کارگاه خیاطی شده است دچار حریق شده و آتش در حال سرایت به واحدهای بالایی بود.
ملکی ادامه داد: کارگاه خیاطی واحدی 150 متری بود که مقادیر زیادی پارچه در آن نگهداری می شد.
وی از نجات 4 شهروند در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: همزمان با حضور آتش نشان ها در محل حادثه 4 تن از شهروندان که در این کارگاه خیاطی حضور داشتند از محل خارج و خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ایمن سازی های صورت گرفته از سوی آتش نشان ها اذعان کرد: آتش نشان ها همچنان در محل حادثه حضور داشته و درحال تخلیه دود از محل کارگاه خیاطی هستند.
خیاطی حادثه کارگاه نشانی سخنگوی اظهار اشاره لوشاتو خیابان نیروهای