برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت:با پیگیری و جدیت پلیس آگاهی استان فردی که حدود76هکتار از اراضی دولتی را در اطراف شهر چغادک تصرف کرده بود شناسایی، احضار و به مرجع قضایی معرفی شد.

مازندمجلس: زمین خواریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی بوسیله شخصی به هویت معلوم در اطراف شهر چغادک ، کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی طرح ویژه ای را در دستور کار خود قرار دادند.
به گفته این مقام ارشد پلیس ، متهم از سال 74 مقادیر زیادی زمین را بصورت 5ساله اجاره کرده بود که با توجه به همجواری این زمین ها با زمین های دولتی و ملی با نشانه گذاری و بندزنی اقدام به شخم و سپس تصرف زمین های دولتی کرده بود.
وی تصریح کرد، پس مدتها اقدامات پلیسی و استعلامات متعدد از سازمانهای مرتبط، مدارک و مستندات لازم جمع آوری و متهم احضار شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد، متهم در پلیس آگاهی به تصرف عدوانی حدود 76 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 5میلیاردو 260میلیون ریال اعتراف و به مرجع قضایی معرفی شد. 
دولتی آگاهی اراضی گزارش بوشهر خواری