برگزیده ها
کشف بیش از یک تن حشیش و هروئین در استان تهران

مازندمجلس: فرمانده انتظامی استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و 236 کیلوگرم حشیش و هروئین در اسلامشهر خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز از پایگاه پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و تهران بزرگ، سرنخی از فعالیت یکی از قاچاقچیان شاخص مواد مخدر به نام «بهرام» که در تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران فعالیت داشت، به دست آمد، با پیگیری ها و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، مشخص شد قاچاقچی مواد مخدر به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به منزلی در شهرک واوان اسلامشهر منتقل کرده است تا در فرصت مناسب، مواد مخدر را توزیع کند.


فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسائی محل نگهداری موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان اسلامشهر در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب سه تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی ، با ورود به منزلی در اسلامشهر موفق به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر شدند.

وی با اشاره به عملیات ویژه پلیس در روز اول سال جدید بیان داشت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان، مقدار یک تن و160کیلوگرم حشیش و 76 کیلو و400 گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، ماموران انتظامی در دو عملیات دیگر موفق به دستگیری سر دسته این باند قاچاق مواد مخدر به نام «بهرام» در اسلامشهر و همچنین دو تن از اعضای دیگر این باند شدند.

به گفته سردار خانچرلی، در این عملیات ها، سه دستگاه خودرو هیوندا ای ایکس 55، پراید و پژو 405 از قاچاقچیان توقیف و به همراه قاچاقچیان و موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شدند و در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده و تحت بررسی است.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

سرانجام یک افغانی که قصد داشت یک جوان ایرانی را بی آبرو کند!

زن مستاجر گفت: مرد صاحبخانه به زور او را مورد تجاوز بی شرمانه قرار می داد!

دختر نوجوان نتوانست از شدت تجاوزی که در شب میهمانی مختلط دیده بود رها شود! + عکس

با فائزه هاشمی چه کردند؟!

فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود به زنان شوهردار تجاوز می کرد!

ماجرای سمیه دختری 19 ساله که به دلیل فرار از منزل در منجلابی بزرگ گرفتار شد!

آخرین وضعیت زن 25 ساله ای که داخل خودرو مورد تجاوز گروهی وحشیانه قرار گرفت!

آن مرد بارها زنم را مورد تجاوز قرار داده بود! + عکس

تهران استان قاچاقچیان موادمخدر اسلامشهر تجاوز مبارزه بهرام ماموران عملیات قاچاقچی عملیاتی دستگیری خودرو قضائی توزیع سردار هروئین خانچرلی اطلاعاتی منزلی فعالیت انتظامی