برگزیده ها
کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی ۹۶

مازندمجلس: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده‌باش و حضور ۳۰۰ هزار مامور پلیس در جاده‌ها و شهرهای کشور گفت: وضعیت جاده‌های کشور رضایت‌بخش است به‌طوری‌که امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای روبرو بوده‌ایم.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت امام رضا علیه السلام، در یکی از ورودی‌های شرق استان اصفهان با تبریک سال جدید به همه مردم کشور اظهار داشت: به‌حمدالله طبق آخرین گزارش‌های واصله تصادفات و تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است.

 

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی برای هدایت مسافران در جاده‌ها و تأمین امنیت آن‌ها امسال بیشتر از سال‌های گذشته نیروهای خود را به‌کارگیری و گشت‌های مختلف پیاده، خودرویی و موتوری را در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است و حدود 300 هزار مامور پلیس در جاده‌ها و شهرهای کشور حضور فعال دارند.

 

وی به همکاری مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: با حضور فعال نیروهای پلیس در جاده‌ها و شهرها و همکاری خوبی که مردم با نیروی انتظامی دارند حوادث و تلفات جاده‌ای به‌طور چشمگیری کاهش داشته که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پرترددترین محورهای کشور، محورهای منتهی به مشهد مقدس، استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی، اصفهان، فارس و خوزستان هست که میزان تردد خودروها در این جاده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس با رانندگان متخلف، پرخطر و حادثه‌ساز برخورد قانونی می‌کند و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود به وضعیت امنیتی کشور هم اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در تمام مرزها، جاده‌ها و شهرها وضعیت امنیتی خوبی برقرار است و تاکنون حتی یک مورد ناامنی هم وجود نداشته است.

 

سردار اشتری بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای را خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان دانست و از رانندگان خواست تا مسیر سفر را هم جزء سفر بدانند و با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و استراحت در محل‌هایی که پیش‌بینی‌شده از وقوع حوادث جاده‌های جلوگیری کنند.

 

وی در پایان با اشاره به نقش سرنشینان خودرو در پیشگیری از حوادث جاده‌ای اظهار داشت: سرنشینان خودروها در طول سفر در صورتی‌که متوجه خواب‌آلودگی راننده شدند به او تذکر دهند و رانندگان نیز پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه سفر ادامه دهند و به پیام‌های پلیس که از طریق رسانه‌های گروهی پخش می‌شود توجه کنند.

110

این اخبار را از دست ندهید:

سرانجام یک افغانی که قصد داشت یک جوان ایرانی را بی آبرو کند!

زن مستاجر گفت: مرد صاحبخانه به زور او را مورد تجاوز بی شرمانه قرار می داد!

دختر نوجوان نتوانست از شدت تجاوزی که در شب میهمانی مختلط دیده بود رها شود! + عکس

با فائزه هاشمی چه کردند؟!

فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود به زنان شوهردار تجاوز می کرد!

ماجرای سمیه دختری 19 ساله که به دلیل فرار از منزل در منجلابی بزرگ گرفتار شد!

آخرین وضعیت زن 25 ساله ای که داخل خودرو مورد تجاوز گروهی وحشیانه قرار گرفت!

آن مرد بارها زنم را مورد تجاوز قرار داده بود! + عکس

جاده‌ها جاده‌ای اشاره ادامه حوادث رانندگان تجاوز وضعیت تصادفات انتظامی نیروی اظهار تلفات اشتری امنیتی گروهی خودرو سرنشینان استراحت خواب‌آلودگی خستگی خودروها همکاری  سردار مشابه اصفهان امنیت آن‌ها نیروهای محورهای پایان شهرها دارند استان‌های