برگزیده ها
رهایی 370 اعدامی با رضایت اولیاء دم از قصاص / دستگیری اعضای یک باند ارتشاء در سازمان امور مالیاتی

مازندمجلس: نود و پنجمین و نود و ششمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نود و پنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه که 6 اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد با اشاره به دستگیری اعضای باندی در سازمان امور مالیاتی کشور که اقدام به ارتشاء می‌کردند، گفت: بر اساس گزارشات یکی از نهادهای اطلاعاتی اعضای باند ارتشاء در سازمان امور مالیاتی در تهران دستگیر شدند.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: از اعضای این باند 1500 میلیارد تومان فاکتور صوری کشف شده است که البته این پرونده در ابتدای مسیر است و در حال پیگیری است و افراد دخیل در این پرونده در حال احضار هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در نود و ششمین نشست خبری خود که 19 اردیبهشت ماه سال گذشته اظهار کرد: تا پایان سال 94 اقدام خوبی که از طرف مردم صورت گرفت این بود که تعداد 370نفر که محکوم به قصاص بودند و البته از سالهای گذشته هم بوده اند، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

 

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: قصاص، حق اولیای دم است؛ می‌توانند گذشت کنند، دیه بگیرند یا مصالحه کنند اما 370 نفر از اولیاء دم احساس کردند که از حق خود صرفنظر کنند. عده ای دیه گرفتند و عده ای هم بدون اخذ وجهی رضایت دادند.

میزان

110

این اخبار را از دست ندهید:

سرانجام یک افغانی که قصد داشت یک جوان ایرانی را بی آبرو کند!

زن مستاجر گفت: مرد صاحبخانه به زور او را مورد تجاوز بی شرمانه قرار می داد!

دختر نوجوان نتوانست از شدت تجاوزی که در شب میهمانی مختلط دیده بود رها شود! + عکس

با فائزه هاشمی چه کردند؟!

فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود به زنان شوهردار تجاوز می کرد!

ماجرای سمیه دختری 19 ساله که به دلیل فرار از منزل در منجلابی بزرگ گرفتار شد!

آخرین وضعیت زن 25 ساله ای که داخل خودرو مورد تجاوز گروهی وحشیانه قرار گرفت!

آن مرد بارها زنم را مورد تجاوز قرار داده بود! + عکس

اعضای تجاوز الاسلام المسلمین اژه‌ای گذشته ارتشاء محسنی مالیاتی رضایت اردیبهشت پرونده اولیای قضائیه البته اقدام دستگیری رهایی سخنگوی اولیاء