برگزیده ها
بیش از 471 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای مازندران

مازندمجلس: معاون گردشگری مازندران گفت: بیش از 471 هزار نفر ازمسافران گردشگران نوروزی در روستاهای مازندران شب اقامت داشتند.

مازندمجلس:مهران حسنی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: در مجموع مسافران نوروزی از 25 اسفند 95 تا دوم فروردین امسال 2میلیون و 941 هزار و 674 نفر شب در مازندران اقامت کردند.

 

وی از بازدید 4 هزار و 138 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی فرهنگی و موزه های استان مازندران خبر داد و گفت: 243 هزار و 100 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی و دیدنی روستاهای مازندران بازدید کردند.

 

معاون گردشگری مازندران تعداد گردشگران در روستاهای مازندران را 471 هزار و 100 نفر شب اقامت اعلام کرد و افزود: این میزان اقامت از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نشان از ظرفیت بالای روستاهای مازندران در طبیعت گردی است، ظرفیت هایی که باید با اجرای طرح های مناسب ، شکوفا شود.

 

وی ، ادامه داد: مازندران بیش از سه هزار روستای ییلاقی و جلگه ای دارد که این مناطق جاذبه های خاصی برای طبیعت گری دارند.

 

حسنی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه بوم‌گردی روستایی در استان یادآور شد: روستاهای استان جاذبه های فراوانی دارند و می تواند به عنوان اقامتگاههای گردشگران مورد توجه قرار گیرد.

 

مازندران بیش از 2 هزار اماکن تاریخی و باستانی ، 11 موزه و سه سایت موزه دارد.

ایلنا

110

مازندران روستاهای اقامت اماکن تاریخی نوروزی استان طبیعت دارند مسافران نوروزی ظرفیت جاذبه مسافر مسافران بازدید گردشگر گردشگری گردشگران