برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور،گفت: بیش از 59 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.

مازندمجلس: اورژانسبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،پیرحسین کولیوند،اظهار داشت: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تا کنون59 هزار و 912 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه سیزده هزار و930 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی یازده هزار و 533 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و331 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.
وی گفت:  45 هزار و 982 مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 19 هزار و 949 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.
دکتر کولیوند تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز هشت هزار و 753  نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه پنج هزار و 646 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، اذعان داشت: همچنین شش هزار و 243 نفر بیماران قلبی بوده  اند.کولیوند تصریح کرد: یک هزار و 944 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و 379 نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.
ماموریت ترافیکی کولیوند نوروزی اورژانس بیماران تصریح مسمومیت گرفتند بیمارستان اینکه اعزام درمان