برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون امدادو نجات هلال احمر آذربایجان غربی جزئیات سقوط مرگبار بهمن روی 5 کوله بر در خوی را تشریح کرد.

مازندمجلس: کوله بربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،معاون امدادو نجات هلال احمر آذربایجان غربی جزئیات سقوط مرگبار بهمن روی 5 کوله بر در خوی را تشریح کرد.
 رضا مسافر با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت 11:30 شب گذشته خبری مبنی بر ریزش بهمن در ارتفاعات روستای ترس آباد بخش قطور شهرستان خوی و حادثه دیدن تعدادی از روستاییان در این بهمن گزارش شد که به دنبال آن تیم پاسخگویی اضطراری مرکز ERC خوی پس از انجام هماهنگی های لازم با ارگانهای مربوط، به محل حادثه اعزام شدند.
مسافر بیان کرد: در این حادثه 5 نفر از اهالی بومی روستای ترس آباد خوی دچار حادثه شدند که یک نفر از آنها توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل و تلاشها برای یافتن یکی دیگر از حادثه دیدگان ادامه دارد.
مرتضی قنبری سرپرست جمعیت هلال احمر خوی نیز در این رابطه خاطرنشان کرد: در این عملیات جستجو و نجات نیروهای سپاه، یگان ویژه هنگ مرزی قطور، نیروهای فوریتهای پزشکی و هلال احمر و نیز مردم روستا و بخشداران و سایر عوامل حضور دارند و جهت تسریع در عملیات و یافتن جسد فرد چهارم، از جمعیت هلال احمر استان درخواست تیم انست و سگ های جستجو و نجات کرده ایم.
قنبری با اشاره به نجات جان انسانها به عنوان اولویت هلال احمر خاطرنشان کرد: برای نجات جان هموطنانمان تمام تلاش و امکانات خود را بکار خواهیم برد و امیدواریم هرچه سریعتر پنجمین نفر را نیز با همکاری عوامل حاضر در منطقه پیدا و رهاسازی کنیم. 
حادثه روستای نیروهای یافتن خاطرنشان عملیات جستجو عوامل جمعیت قنبری گزارش مسافر جزئیات ادامه