برگزیده ها
دختر 14‌ساله‌ بندرعباسی در یکی از روستاها به طرز عجیبی مورد آزار قرار گرفت!

مازندمجلس: 2 مرد جوان که به اتهام تجاوز به عنف و قتل، از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده بودند...

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سال گذشته، زمانی که دختر 14‌ساله‌ای در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس در حال چراندن گوسفندان بود، خبر نداشت که 2 نفر از جوانان روستا، درحالی‌که پشت بوته‌ها مخفی شده‌اند، همه حرکاتش را زیرنظر گرفته‌اند. دختر چوپان پای درختی نشسته و مراقب گوسفندان بود که در همین هنگام مردان جوان درحالی‌که نقاب به‌صورت داشتند، به او حمله کردند. آنها بی‌توجه به گریه‌ها و التماس‌های طعمه‌شان، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند اما در همین هنگام، یکی از مردان شیطان‌صفت با شنیدن صدای موتورسیکلتی که در حال عبور از آن حوالی بود، دستپاچه شد و قصد فرار داشت که نقاب از صورتش کنار رفت. دختر چوپان، مرد جوان را شناخت اما وانمود کرد که چهره او را ندیده است. مردان شیطان‌صفت نیز از ترس لو رفتن، دختر بی‌گناه را که از حال رفته بود، همانجا رها کردند و پا به فرار گذاشتند.


چند دقیقه بعد، موتورسوار آشنا که متوجه ماجرا شده بود به کمک دختر چوپان دوید و او را به بیمارستان منتقل کرد. همزمان ماجرا به پلیس گزارش شد و وقتی دختر نوجوان روی تخت بیمارستان به هوش آمد و گفت که چه بلایی سرش آمده، نخستین متهم دستگیر شد.

 

جوان شیطان‌صفت که چاره‌ای جز اعتراف نداشت در بازجویی‌ها به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و به این ترتیب همدست او نیز شناسایی و دستگیر شد. با توجه به حساسیت ماجرا، پرونده خیلی زود به دادگاه کیفری استان هرمزگان فرستاده شد و با اعتراف متهمان در جلسه محاکمه، قضات دادگاه رای به اعدام آنها به اتهام تجاوز به عنف دادند. با تایید این حکم در دیوانعالی کشور و انجام مراحل قانونی، صبح پنجشنبه گذشته، هر دو متهم در پارک دولت بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

 همشهری

110

چوپان شیطان‌صفت اعتراف مردان ماجرا بیمارستان دادگاه دستگیر دادند هنگام بندرعباس گذشته گوسفندان نداشت درحالی‌که گزارش