برگزیده ها
پلیس راز کثیف این مرد را با زن های تهرانی کشف کرد! + عکس

مازندمجلس: مرد جوان که از دو سال قبل به اتهام آدم ربایی درزندان بود با تیزهوشی بازپرس و کارآگاهان پلیس درحالی شناسایی شد که راز آزارواذیت وسرقت اموال دست کم ۱۰ زن را درسینه داشت.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، پرونده این ماجرا با مراجعه زن جوانی به یکی ازکلانتری‌های جنوب تهران دردستور رسیدگی قرارگرفت.

 

زن جوان درشکایتش گفت: «چند روز قبل در خیابان منتظر تاکسی بودم که راننده خودروی پراید هاچ بک جلوی پایم ترمز کرد که من هم ازسرناچاری سوارشدم.دربین راه راننده وقتی متوجه شد در کار خرید و فروش لباس هستم مدعی شد یکی ازدوستانش درهمین کاراست.بعدهم با همین بهانه شماره تلفن همراه مرا گرفت.امروزهم تلفنی با من قرارگذاشت تا به دیدن دوستش برویم. در بین راه هم به من آبمیوه تعارف کرد که پس ازخوردن آن بی‌هوش شدم. زمانی که به خودم آمدم متوجه شدم طلاها و گوشی تلفن همراهم به سرقت رفته است. ضمن اینکه مرد شیطان صفت بعد از بی‌هوش کردنم، مرا مورد آزار و اذیت نیز قرار داده است.

 

 

به دنبال این شکایت، تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شد تا اینکه متهم با ردیابی‌های پلیسی دستگیر و زندانی شد.
ازسوی دیگر تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل ربودن و آزار و اذیت چند زن دیگر- طی چهارسال گذشته- ادامه داشت که بازپرس علی وسیله ایرد موسی از شعبه ۵ بازپرسی دادسرای مبارزه با سرقت پس از مشاهده تصویرچهره نگاری راننده دستگیرشده پراید و تحقیقات پیچیده جنایی دستور احضار او را از زندان صادرکرد.


شاهرخ در تحقیقات ابتدایی منکر سرقت و آزار و اذیت زنان و دختران جوان بود اما زمانی که با مدارک و شواهد پلیسی مواجه شد به ۱۰ مورد آزار و اذیت و سرقت طلا و پول‌های زنان و دختران جوان و مسموم کردن آنها با آبمیوه اعتراف کرد.

 

بنابراین بازپرس پرونده از زنان و دخترانی که قبل از ۴ مرداد به این شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

فانوس

110

 

تحقیقات پلیسی راننده اینکه شکایت دختران بازپرس زمانی آبمیوه مراجعه پرونده تهران پراید تهرانی متوجه بی‌هوش