برگزیده ها
اقدام جنون آمیز مرد جوان با تیر اندازی به سر خود و دخترعمویش/ عکس

مازندمجلس: پسرعمو در اقدامی جنون‌آمیز به سر دخترعمو و خودش شلیک کرد و هر دو جان باختند. د

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پسرعمو در اقدامی جنون‌آمیز به سر دخترعمو و خودش شلیک کرد و هر دو جان باختند. در اکثر پرونده‌های قتل پایتخت در سال 95 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

 

 در سال 95 شاهد حوادث و پرونده‌های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا پرونده‌های اسیدپاشی و قتلهای خانوادگی.

 

 

در اکثر پرونده‌های قتل پایتخت در سال 95 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

 

در پرونده‌های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره اسیدپاشی نیز خبرساز شد، پرونده‌هایی که عمده انگیزه متهمان، انتقام‌جویی بود البته در میان این پرونده‌های جنایی خبرساز چندین قاتل و اسیدپاش نیز از قصاص گریختند.

 

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده‌های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده‌ها می‌پردازیم.

حدود ساعت 19 ششم اردیبشهت ماه 95 مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل خبر تیراندازی خونین مرد جوانی به خود و همسرش را اعلام کردند.

 

 

بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که زن جوان سی و سه ساله (یکی از پرسنل اتاق عمل بیمارستان عرفان) بعد از اتمام شیفت کاری خود همراه با همسر سی و پنج ساله‌اش (پسرعمویش) به پارکینگ مقابل بیمارستان رفته‌ و سوار بر خودرویشان شده‌ بودند، زن جوان پشت فرمان خودرو و همسرش نیز در صندلی جلو نشسته بود که ناگهان شوهر وی با یک اسلحه کمری کوچک همسرش را هدف قرار داده و دو گلوله به‌سمت سر همسرش شلیک کرده بود.

 

شوهر این زن پس از این تیراندازی به سمت همسرش، با یک گلوله سر خودش را هدف قرار داده بود که پس از تیراندازی نگهبان و کارکنان بیمارستان متوجه موضوع شده و آنها را به اتاق عمل منتقل کرده بودند.

 

پس از حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس وقت امور جنایی تهران در محل اعلام خبر مشخص شد زن و مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل در سطح هوشیاری پایینی قرار دارند که یک روز بعد از تیراندازی مرد جوان به ‌دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و همسرش نیز پس از 7 روز جان باخت.

تسنیم

110

این اخبار را از دست ندهید:

آرمین وقتی دختر 19  ساله را باردار کرد او را به جنگل برد و ..+ عکس

رفیقانم در خانه یکی از دوستانم مرا از هوش بردند و به من تجاوز کردند!

این خانم همیشه تاسف عکس العمل بعد از تجاوزی که به او شد  را می خورد! + عکس

بستن افسار به یک عروس در یک مراسم عروسی+عكس

کار کثیف و باورنکردنی رضا با مادرش در اتاق خواب!

رازهایی که مهمانداران هواپیما می‌دانند! + عكس

بسیار وحشتناک / ماری که مرد شیرازی را خورد!

دختر 14‌ساله‌ بندرعباسی در یکی از روستاها به طرز عجیبی مورد تجاوز قرار گرفت!

پرونده‌های همسرش جنایی تیراندازی بیمارستان پایتخت مأموران خبرساز بازپرس تجاوز اعلام گلوله گذشته مقتول رسیدند برنده مقتولان حوادث جنایتها قاتلان درآورند بازخوانی استفاده اسیدپاشی