برگزیده ها
امدادرسانی هلال احمر به 88 فرد گرفتار در سیلاب

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از نخستین ساعات بامداد تا ظهر امروز عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در 3 عملیات جداگانه نسبت به امدادرسانی به 88 حادثه‌دیده گرفتار در سیلاب استان، اقدام کردند.

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار داشت:در دومین روز بهار 96 امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سه عملیات جداگانه اقدامات لازم را برای گرفتارشدگان و حادثه‌دیدگان روستای عباس‌آباد فرامیشان رشتخوار و خواف و روستای دوغارون تایباد انجام دادند.
وی افزود: در آبگرفتگی اول که در ساعت 4:00 بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین صورت گرفت یک تیم عملیاتی امداد و نجات به  میدان خاتم‌الانبیاء(ص) خواف اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به 2 خانوار که 8 نفر را شامل می‌شدند انجام شد.
معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی تصریح کرد: در آبگرفتگی دوم  که در ساعت 5:00 بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین ماه صورت گرفت یک تیم عملیاتی با دو دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش به کیلومتر 18 محور رشتخوار به تربت‌حیدریه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به 8 خانوار که 48 نفر بودند انجام شد.
بهمن‌آبادی ادامه داد: در حادثه بعدی که در ساعت 12:55 ظهر امروز صورت گرفت یک تیم عملیاتی با توجه به اینکه در جاده ورودی روستا سیل جاری بود به وسیله خودروهای سنگین راهداری به داخل روستا رفتند و 6 منزل که دچار آبگرفتگی شده بود را تخلیه کرده و به خودروهایی که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند.
امدادرسانی عملیاتی عملیات آبگرفتگی امداد گرفتار اعزام خانوار روستا فروردین چهارشنبه روستای رشتخوار سیلاب بامداد بهمن‌آبادی