برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - عصر ایران نوشت: محمود بهمنی گفت: من بدترین اتفاق را رکودی می‌بینم که در کشور حاکم است و ما باید برای خروج از این رکود مدیریت در کشور را اصلاح کنیم.

مازندمجلس:محمود بهمنی در دولت دوم احمدی نژاد عهده دار ریاست بانک مرکزی بود.او حالا نماینده مردم ساوجبلاغ در خانه ملت است. رییس بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد بر این باور است که دولت روحانیدر کاهش تورم موفق بوده است. او در این گفت‌وگو سوال‌های سیاسی را پاسخ نمی‌دهدچون بر این باور است که یک اقتصاددان است تا یک سیاستمدار.

متن این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

به نظر شما بدترین و بهترین اتفاقات سال 95 چیست؟

من بدترین اتفاق را رکودی می بینم که در کشور حاکم است و ما باید برایخروج از این رکود مدیریت در کشور را اصلاح کنیم.  چرا که در حال حاضر کسی درکشور سرجای خودش ننشسته است.

در سال 95 اتفاقات خوب زیادی داشتیم ،کاهش نرخ تورم اتفاق خوبی بود.دولت روحانی در کاهش نرخ تورم موفق بوده است. دولت در بخشهای زحمت زیادی کشیده استو باید این زحمات دیده شود .

فضای انتخابات در سال 96 راچگونه ارزیابی می کنید؟

هرکسی خوب کار می کند باید جلو بیاید و کار کند و ملت ما به قدری خوبآگاه میشوند و متوجه می شوند که به چه کسی رای بدهند و از چه کسی حمایت کنند کهبتواند برایشان کار کنند ،ما در کشورمان در حال حاضر شرایطی داریم که باید افرادمتخصص ،وارد و کاردان سرکار بیایند ،اگر الان قرار است کسی بیاید و ریس جمهور شودباید کابینه اش را نیز معرفی کند و مردم به کابینه اش نیز رای دهند .

فکرمی کنید آقای روحانی مجددا به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود؟

نمی دانم من به این چیزها فکر نمی کنم.

تاثیرگذارترین سیاستمدار کشور در سال 95 چه کسی است؟

مقام معظم رهبری تا به حال توانسته است چالش ها را مدیریت کند و مااگر در این کوران ها و حوادث حمایت رهبری را نداشتیم وضع مان خیلی خراب بود .

روابط مجلس و دولت را در سال آینده چگونه می بینید؟

ما باید دست به دست هم بدهیم ،کمک همدیگر کنیم تا موفق باشیم ،دولت هانباید فکر کنند وقتی سرکار آمدند باید همه نیروهای قبلی را کنار بگذارند و نیروهایجدید بیاورد بالاخره در هر هزار نفر دونفر متخصص و کاردان هم هستند،یکی از ایراداتدر دولت‌های ما این است که فکر می کنند چون فلانی با فلان دولت کار کرده است پس بداست و او را کنار بگذارند.قطعا باید از نیروهای خوب استفاده کرد و به این فکر نکردکه این فرد اصلاح طلب و یا اصولگرا است چراکه اینها برای کشور اسیب است.

تحرکات سیاسی این روزهای احمدی نژاد را چگونه تحلیل می‌کنید؟

من از تحرکات سیاسی احمدی نژاد بی اطلاع هستم، من را در راه باریکهسیاسی نبرید چون من یک فرد اقتصادی هستم .

29219

 

 

سیاسی احمدی جمهور سرکار کابینه کاردان حمایت رهبری نیروهای بانک مرکزی دولت روحانی تحرکات بگذارند بیاید چگونه زیادی گفت‌وگو سیاستمدار مرکزی نبرید بهمنی بدترین اتفاقات محمود اصلاح مدیریت اتفاق روحانی