برگزیده ها
آدم ربایانی که به مقصود نرسیدند

مازندمجلس: فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگيری سارقان و كشف وسایل آدم ربايی و اخاذی از آن ها خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز امروز گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از سرقت به عنف یك دستگاه خودرو پراید در این شهرستان مطلع و موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.


وی اظهار كرد: با فعال كردن گشت های انتظامی ماموران خودرو پراید سرقتی را در سطح شهر مشاهده و برای متوقف كردن آن وارد عمل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده و سرنشین آن دستگیر و برای ادامه تحقیقات به یكی از مراكز انتظامی منتقل شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت به عنف خودرو پراید در شیراز اقرار، صحنه سرقت باسازی، از مال باخته دعوت و همه اموال کشف شده به وی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه با هماهنگی با مقام قضائی از منزل و مخفیگاه یكی از سارقان بازرسی و در نتیجه دو دستگاه تلفن همراه، یك قبضه اسحه كلت فندكی، یك عدد افشانه فلفلی، یك عدد سرنیزه، یك جفت كلاه كشی چشمی، دو جفت دستكش، یك عدد چراغ قوه،، یك عدد دوربین شكاری كه معمولا این وسایل در سرقت مورد استفاده قرار می گیرد كشف شد.

سرهنگ ملك زاده با بیان اینكه متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعدی اقرار كردند این وسایل كشف شده را برای آدم ربایی و اخاذی تهیه كرده بودند، اظهار كرد: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

باشگاه

110

این اخبار را از دست ندهید:

آرمین وقتی دختر 19  ساله را باردار کرد او را به جنگل برد و ..+ عکس

رفیقانم در خانه یکی از دوستانم مرا از هوش بردند و به من تجاوز کردند!

این خانم همیشه تاسف عکس العمل بعد از تجاوزی که به او شد  را می خورد! + عکس

بستن افسار به یک عروس در یک مراسم عروسی+عكس

کار کثیف و باورنکردنی رضا با مادرش در اتاق خواب!

رازهایی که مهمانداران هواپیما می‌دانند! + عكس

بسیار وحشتناک / ماری که مرد شیرازی را خورد!

دختر 14‌ساله‌ بندرعباسی در یکی از روستاها به طرز عجیبی مورد تجاوز قرار گرفت!

انتظامی شیراز خودرو ادامه تحقیقات شهرستان پراید فرمانده نیروی ماموران متهمان وسایل تجاوز اقرار دستگیر سرهنگ اظهار متوقف دستگاه