برگزیده ها

مازندمجلس: امروز نیز تا ساعت شانزده، 203 نفر به طور قطعی ثبت نام کرده اند و حدود نود نفر هم مراحل پایانی ثبت نام خود را دنبال می کنند.

مازندمجلس: فرماندار تهران آخرین آمار ثبت نام کاندیداها برای انتخابات شورای شهر را اعلام کرد.

عیسی فرهادی عصر امروز طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کاندیداها اظهار کرد: در چهار روز گذشته نزدیک به هزار نفر با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام کرده اند که در حال حاضر ثبت نام 917 نفر قطعی شده است.

وی افزود: امروز نیز تا ساعت شانزده، 203 نفر به طور قطعی ثبت نام کرده اند و حدود نود نفر هم مراحل پایانی ثبت نام خود را دنبال می کنند.

فرهادی با اشاره به جزییات آمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات شوراها اظهار کرد: از تعداد 917 نفری که امروز ثبت نام کرده اند، تعداد 781 نفر مرد هستند و 136 نفر هم زن بوده اند.

فرماندار تهران با بیان اینکه تا یکشنبه (ششم فروردین) آماده ثبت نام کاندیداها هستیم، گفت: بعد از پایان مهلت ثبت نام، 10 روز طول می کشد تا استعلامات وصول شود و از آن تاریخ تا 17 فروردین نتیجه استعلامات را در اختیار هیئت های نظارت قرار می دهیم.

فرهادی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره علت قطع شدن ارتباط سایت به صورت متناوب، اظهار کرد: پیش آمدی است که در صورت وقوع، روند ثبت نام را به صورت دستی ادامه می دهیم.
تهران فرماندار امروز اظهار کاندیداها فرهادی انتخابات فروردین پایان تعداد استعلامات کنندگان شورای اشاره نزدیک