برگزیده ها
محموله های میلیاردی كالای قاچاق در فارس متوقف شدند

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از توقیف سه محموله میلیاردی كالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 288 میلیون ریال در شهرستان های مهر، كازرون و رستم خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهر، در راستای مبارزه با قاچاق كالا، اقدام به كنترل خودروهای عبوری در جاده های آن شهرستان كردند كه در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری سمند در جاده مهر به سمت دارالمیزان مظنون و پس از از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۷۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش یك میلیارد و 700 میلیون ریال كشف شد.
وی ادامه داد: در شهرستان كازرون نیز ماموران انتظامی آن شهرستان یك دستگاه کامیون خاور حامل البسه قاچاق را در جاده کازرون به سمت بوشهر شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 15 هزار و 823 ثوب انواع البسه فاقد مجوز گمرگی را به ارزش یك میلیارد و 800 میلیون ریال كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان رستم نیز در عملیات دیگری موفق شدند یک دستگاه كامیون تریلی حامل انواع کالای قاچاق را در اطراف این شهرستان شناسایی و متوقف كنند و در بازرسی از این خودرو دو تن و 800 كیلو گرم مغز بادام هندی،460كیلو گرم مغز بادام زمینی و10 تن 305 كیلوگرم عدس سبز دانماركی همگی خارجی و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف كنند.
سردار گودرزی با بیان اینكه ارزش این محموله نیز دو میلیارد و 288 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: در این سه عملیات ضمن توقیف هر سه خودرو حامل كالای قاچاق، 4 نفر قاچاقی كالا دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی ضمن تشكر از همكاری خوب مردم استان با نیروی انتظامی، از آنها درخواست كرد با دادن اطلاعات به موقع از طریق تلفن 110، پلیس را در مبارزه با قاچاقچیان كالا و افراد سود جو یاری كنند.
فرمانده انتظامی استان تاكید كرد: از آنجا قاچاق كالا عامل مهم در ضربه زدن به تولید و اقتصاد ملی است، پلیس فارس در راستای اجرای فرمامین مقام معظم رهبری، در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" با جدیدت با قاچاق كالا مبارزه خواهد كرد.

قاچاق انتظامی شهرستان خودرو دستگاه متوقف میلیارد میلیون استان بازرسی انواع ماموران مبارزه اقتصاد فرمانده عملیات بادام شناسایی تولید البسه كالای محموله گودرزی راستای سردار كردند