برگزیده ها
۳ کشته بر اثر تصادف در محور ساوه - بوئین زهرا

مازندمجلس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودرو در محور ساوه- بوئین زهرا، سه تن جان باختند و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، نعمت الله عزیزی  اظهار داشت: این حادثه دلخراش در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه چهارم فروردین ماه در حوزه استحفاظی شهرستان ساوه در محور بوئین زهرا نزدیک به شرکت سیمان خاکستری به وقوع پیوست.

 

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ برخورد کرد، که به دنبال آن، سه تن از سرنشینان پژو به علت شدت حادثه و جراحات ناشی از آن در دم کشته شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: طی این حادثه دو تن دیگر از سرنشینان پژو مصدوم شدند و یک کودک از سرنشینان اتوبوس نیز به علت سقوط از دست مادرش دچار جراحات سطحی شد.

 

عزیزی تصریح کرد: پس از اعلام وقوع حادثه توسط مرکز پیام شهرستان ساوه، بلافاصله تیم های اورژانس جاده ای امانیه و تیم های هلال احمر بوئین زهرا و رنگرز برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: دو مصدوم مربوط به خودروی پژو به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بوئین زهرا و کودک حادثه دیده نیز به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

مهر

110

این اخبار را از دست ندهید:

دختر هشت ساله به نام منیژه اسیر داماد هوسباز شد!

این مرد پس از فریب جوانان آن ها را به ویلا می کشاند و از تجاوزش فیلمبرداری می کرد!

دختر 15 ساله ای که به دست جنایکتار 32 ساله بی آبرو شد!

این جوان با بهانه ازدواج چه بلاهایی که سر دختران جوان نمی آورد؟!

خبری که مردم را شوکه کرد / مرده ای که بعد از دفن شدن زنده شد! + عکس

دختر پسرهای زیبایی که از آن ها در کولبری استفاده می شود! + عکس

پول پسر پولدار به او جرأت داد که دختر 14 ساله را باردار کند!

حادثه بوئین سرنشینان جراحات خودروی بیمارستان مصدوم دستگاه حوادث شهرستان افزود بامداد اتوبوس