برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت :ساعت 14:2 انفجار در یک سوپر مارکت واقع در خیابان میرداماد به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

مازندمجلس: سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت 14:2 انفجار در یک سوپر مارکت واقع در خیابان میرداماد به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله نیروهای سه ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امداد رسانی های خود را آغاز کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک سوپر مارکت 50 متری بود که در بالای این بنا یک واحد نیم طبقه 12 متری بنا شده بود.
ملکی در خصوص انفجار صورت گرفته این سوپرمارکت تصریح کرد: شدت انفجار در حدی بود که دیوارهای سوپرمارکت تخریب و سقف مغازه نیز تا حدودی تخریب شده است .
وی از آسیب دیدن مغازه کناری این سوپرمارکت خبر داد و خاطر نشان کرد : در اثر شدت حادثه یک مغازه مبل فروشی که در کنار این سوپر مارکت واقع شده بود نیز تا  حدودی تخریب شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سوختگی دو مرد در این حادثه اذعان کرد: آتش نشان ها دومرد که در این مغازه حضور داشتند را از محل خارج و مشخص شد این دو تن دچار سوختگی شده اند.
ملکی با بیان اینکه عملیات آوار بر داری از سوی آتش نشان ها ادامه دارد، گفت: با توجه به اعلام شاهد ان این احتمال وجود دارد که چند تن از مشتریان نیز در زیر آوار مغازه گرفتار شده باشند و عملیات آتش نشان ها برای خارج کردن مشتریان ادامه دارد.


 انفجار گاز در یک سوپر مارکت در خیابان میردماد/سه زن و یک مرد مجروح شدند/ امدادرسانی همچنان ادامه دارد+تصاویر 

مغازه نشانی انفجار حادثه مارکت سوپرمارکت تخریب ادامه سوختگی مشتریان عملیات سخنگوی خیابان میرداماد نیروهای اشاره