برگزیده ها
دختر دانشجو جواب توهین پسر جوان را با چاقو داد

مازندمجلس: دختر 22 ساله به جرم حمله وحشیانه‌اش با چاقو به جوان 22 ساله‌ای به 2 سال زندان محکوم شده بود پس آزادی مشروط بار دیگر به این جوان حمله کرد.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پلیس، این دختر جوان به نام «شادیا عمر» با چاقو به «جاستین لوید» برای دومین بار حمله کرده و ضربه خطرناکی به او زده بود، بازداشت کرد. در حمله قبلی او با چاقو به ناحیه چشم چپ شاکی ضربه وارد آورده و مجروحش کرده بود.

 

پلیس می‌گوید خوشبختانه در حمله دوم جوان زخم شدیدی برنداشته است.

قاضی لیندزی کوشنر می‌گوید: حمله اول بسیار بی‌رحمانه صورت گرفته بود و این دختر از توجه دادگاه به خودش سو استفاده کرده و دست به حمله دوم زده است.

 

 

در حمله اول این دو بر سر سوار شدن به تاکسی با یکدیگر جر و بحث کرده و با هم درگیر شده بودند که دختر دانشجو ناگهان با چاقو به جان پسر جوان افتاده و او را مجروح کرده است.

 

در این حادثه اول جوان مصدوم دچار مشکلات بینایی شده و تحت درمان پزشکان قرار گرفته به همین خاطر مجبور شده کارش را ترک کند.

لوید پس از حمله دوم می‌گوید: بسیار خوش‌شانس هستم که بینایی‌ام را در این حمله اول از دست نداده‌ام. دختر دانشجو بسیار سریع عمل کرده بود و من نتوانستم بموقع از خود دفاع کنم اما با این وجود هنوز تامین جانی ندارم.

 

دختر داشجو پس از دستگیری در حمله دوم گفت ؛ این جوان در درگیری اول به من حرفهای زشتی زده است و باید بداند که نمی تواند به جنس مخالف خود در هر درگیری و مراودات اجتماعی توهین کند.

 

قرار است این دختر بار دیگر محاکمه شود.

جام جم

110

این اخبار را از دست ندهید:

دختر هشت ساله به نام منیژه اسیر داماد هوسباز شد!

این مرد پس از فریب جوانان آن ها را به ویلا می کشاند و از تجاوزش فیلمبرداری می کرد!

دختر 15 ساله ای که به دست جنایکتار 32 ساله بی آبرو شد!

این جوان با بهانه ازدواج چه بلاهایی که سر دختران جوان نمی آورد؟!

خبری که مردم را شوکه کرد / مرده ای که بعد از دفن شدن زنده شد! + عکس

دختر پسرهای زیبایی که از آن ها در کولبری استفاده می شود! + عکس

پول پسر پولدار به او جرأت داد که دختر 14 ساله را باردار کند!

 

دانشجو می‌گوید بسیار درگیری استفاده گرفته توهین