برگزیده ها
انجام بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس از شروع طرح نوروزی

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژنس به صورت شبانه روزی در گنار مردم است، گفت: بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،پیرحسین کولیوند اظهار داشت: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تا کنون 77 هزار و 325 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه هفده هزار و316 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی چهارده هزار و 556 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.
سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و 785 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.
نماینده تام الاختیار وزیر در سلامت نوروزی 96 گفت:  60 هزار و نه مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 25 هزار و 845 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.
وی  تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز دوازده هزار و 118  نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.
کولیوند با بیان اینکه هفت هزار و 387 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، تصریح کرد: همچنین هشت هزار و 361 نفر بیماران قلبی بوده  اند.
سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: دو هزار و 545 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و ششصد نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

ماموریت ترافیکی اورژانس نوروزی درمان گرفتند مسمومیت بیماران سرپرست بیمارستان کولیوند سلامت اینکه اعزام