برگزیده ها
شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد!
مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، شرور سابقه‌داری که بارها دستگیر شده و حتی در دوران محکومیتش بخشی از زندان را نیز به آتش کشیده بود، بعد از آزادی به شرارت‌هایش ادامه داد و این بار به اتهام تجاوز به چند نفر از همبندی‌های سابقش توسط پلیس امنیت دستگیر شد.

 

چندي قبل مرد جواني به پليس امنيت رفت و مدعي شد مرد شروري او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي گفت: مدتي قبل دستگير شدم و به زندان افتادم. در آنجا با يكي از اشرار شرق تهران كه در همان بند بود، آشنا شدم. مدت محكوميت من كوتاه بود و مدتي بعد آزاد شدم اما يك روز همبندي‌ام را در خيابان ديدم. او مرا شناخت و خواست همراهش به خانه‌اي متروكه در همان حوالي بروم. نمي‌دانستم چه نيتي دارد اما وقتي وارد آنجا شديم با تهديد من را مورد آزار و اذيت قرار داد و گفت، اگر از او شكايت كنم، مرا خواهد كشت.

 

درحالي‌كه مأموران در حال بررسي اظهارات اين جوان بودند، چند روز بعد جوان ديگري نيز در شكايتي مشابه گفت، شرور سابقه‌دار وي را نيز مورد آزار و اذيت قرار داده است. او نيز كه مدتي زنداني شده بود در شكايتش گفت: از وقتي كه او از زندان آزاد شده مدام مرا تهديد مي‌كند. او حتي يك‌بار با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. او مي‌گفت كه اگر شكايت كنم فايده‌اي ندارد؛ چرا‌كه بيشتر سال‌هاي عمرش را در زندان گذرانده و از زنداني شدن نمي‌ترسد. ثبت اين 2شكايت كافي بود تا حكم جلب مرد شرور صادر شود.

 

او كه بار‌ها به جرم درگيري، تخريب، سرقت و... دستگير شده چند روز قبل از سوي مأموران پليس امنيت بازداشت و براي تحقيق به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد. اين شرور 37ساله وقتي تحت بازجويي قرار گرفت اتهام اذيت و آزار شاكيان را انكار كرد و گفت، اين حرف‌ها يك توطئه است. او ادامه داد: من سال‌ها شرارت ‌كرده‌ام و بارها به زندان افتاده‌ام اما 3‌ماه است كه ازدواج كرده و زندگي تازه‌اي را شروع كرده‌ام. در اين مدت سعي داشتم كار خلاف نكنم و حالا هم بي‌گناه دستگير شده‌ام.

 

اظهارات اين متهم در حالي است كه تحقيقات قاضي حسين اصغرزاده، رئيس شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران نشان مي‌دهد وي سال‌ها قبل درحالي‌كه دوران محكوميتش را در زندان سپري مي‌كرد، بخشي از زندان را به‌طور عمدي به آتش كشيده بود. ادامه بررسي‌ها حاكي از آن است كه وي بعد از آزادي از زندان افراد زيادي را كه بيشتر آنها كنار اين زنداني و همبند وي بوده‌اند به دام انداخته و با تهديد مورد آزار و اذيت قرار داده است اما آنها به‌خاطر ترس از وي شكايت نكرده‌اند.براساس اين گزارش هم اكنون اين متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات براي شناسايي ساير قربانيان ادامه دارد.

همشهری

110

 

زندان ادامه تهديد دستگير شكايت زنداني تهران دادگاه بازداشت كيفري استان تحقيقات سال‌ها بيشتر خواست دوران امنيت دستگیر بارها مأموران گزارش اتهام