برگزیده ها
حضور ایران در نمایشگاه کتاب تونس
مازندمجلس: حضور ایران در نمایشگاه کتاب تونس به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در این دوره از نمایشگاه 748 ناشر از 22 کشور حضور دارند.

نمایشگاه در چهار سالن مجزا و 240 غرفه برپا شده است. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت 30 متر مربع حضور دارد. 240 عنوان کتاب در حوزه ایران شناسی، ادبیات، کودک و نوجوان، آموزش زبان فارسی، هنر و خوشنویسی، در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است.

برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای کارگاه‌های هنرهای سنتی و موسیقی سنتی، با حضور نویسندگان و هنرمندان ایرانی، برنامه‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره است که با همکاری رایزن فرهنگی کشورمان اجرا می‌شود.

معرفی طرح بورسیه برای ناشران، نویسندگان و مترجمان فعال در حوزه کتاب‌های فارسی، معرفی کتاب‌های طرح "گرنت" و معرفی صنعت نشر ایران به زبان عربی و فرانسه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در غرفه ایران اجرا می‌شود. در روز افتتاحیه نمایشگاه، وزیر آموزش و پرورش تونس، سفیر ایران و رایزن فرهنگی کشورمان در تونس، از غرفه ایران بازدید کردند.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تونس، تا 13 فروردین 96 برگزار می‌شود.
نمایشگاه فرهنگی نمایشگاه‌های معرفی موسسه کتاب‌های کشورمان فارسی آموزش نویسندگان رایزن