برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر نفت گفت: پتروشیمی کردستان بزرگترین و مهمترین طرح سرمایه گذاری در این استان به شمار می رود.

مازندمجلس: بیژن زنگنه ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پتروشیمی کردستان که با حضور حسن روحانی برگزار شد، اظهار داشت: بهره برداری از پتروشیمی کردستان بزرگترین طرح سرمایه گذاری در این استان به شمار می رود.
به گزارش نامه نيوز، وی ادامه داد: هم اکنون طرح پلی اتیلن غرب کشور با چندین پروژه در طول مسیر در استانهای خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی احداث شده است و به همین دلیل غرب کشور ظرفیت های خوبی در این بخش در اختیار دارد.
وزیر نفت عنوان کرد: با بهره برداری از پتروشیمی کردستان منطقه غرب کشور به یکی از قطب های اصلی کشور تبدیل می شود و انتظار می رود که این اقدامات در راستای توسعه هر چه بهتر این خطه از ایران اسلامی موثر باشد.
زنگنه عنوان کرد: جناب آقای رئیس جمهور به عنوان یک کرد زبان باید از شما تقدیر کنم که نگاهی ویژه به مناطق غرب کشور دارید و انتظار می رود که دولت همچنان به این منطقه توجه ویژه داشته باشد.
وی با اشاره به نزدیکی استان های غرب کشور به مرز، یادآور شد: نزدیک بودن مرز به استانهای ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی بهترین فرصت برای صادرات محصولات پتروشیمی به شمار می رود و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.
کردستان پتروشیمی برداری زنگنه عنوان استان ظرفیت منطقه بهترین انتظار آذربایجان استانهای بزرگترین سرمایه گذاری ایلام کرمانشاه