برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت :‌ فقط اگر حجت الاسلام رییسی نامزد شود، اصولگرایان بر روی نامزدی وی اجماع خواهند کرد.

مازندمجلس: محمدرضا راه چمنی تصریح کرد: احتمال وحدت اصولگراها بر روی یک نامزد بسیار پایین است مگر اینکه حجت الاسلام رییسی نامزد شود که البته تا کنون وی تمایلی به این موضوع نشان نداده است.
وی اضافه کرد: اگر اصولگراها با رییسی بیایند رقابتی جدی را در انتخابات شاهد خواهیم بود اما باز هم شانس آنان برای دستیابی به کرسی ریاست جمهوری کم است چرا که در صورت وقوع چنین اجماعی، لایه های پایین تر مردمی اصلاح طلب و اعتدالگرا و حتی بی تفاوت ها به حضور در انتخابات برای پیروز شدن روحانی تشویق خواهند شد و رییس جمهور فعلی بار دیگر با رای مردم ابقا خواهد شد.
** عبور از روحانی وجود خارجی ندارد
نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طیف های مختلف اصلاح طلب قصد عبور از روحانی را ندارند هر چند برخی از آنها انتقاداتی به پاره ای از بی مهری های صورت گرفته از سوی دولت یازدهم به احزابشان دارند اما نظر مجموعه اصلاح طلبان نسبت به عملکرد روحانی مثبت است. 
رییس اسبق سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: در میان اصلاح طلبان هم کاندیدای شاخصی غیر از روحانی وجود ندارد که بتواند اجماع همه احزاب اصلاح طلب و اعتدال گرا را به دست آورد البته ممکن است برخی احزاب یا افراد تصمیم به ورود مستقل به عرصه انتخابات بگیرند اما این رویه در اقلیت خواهد بود.
**کارنامه اصولگرایان مثبت نیست
راه چمنی در ادامه در خصوص ارزیابی از عملکرد قوه مجریه در سال های پس از انقلاب خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در دوران دفاع مقدس ، سازندگی و اصلاحات کارنامه موفق تری در مقایسه با رقیب اصولگرای در دولت نهم و دهم داشته اند. 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای نمونه در دولت اصلاحات حداقل ثباتی در اقتصاد کشور و قدرت خرید مردم به وجود آمد و رشد اقتصادی بالایی را تجربه کردیم اما در تنها دولت اصولگرای پس از انقلاب که دست احمدی نژاد بود و به ویژه در سال های پایانی آن مردم مشکلات معیشتی و بی ثباتی شدیدی را در اقتصاد تجربه کردند که آثار آن هنوز هم باقی است.
صاحب امتیاز روزنامه اسرار ادامه داد:‌دولت روحانی با وجود تحویل گرفتن شرایط مشکلی که از دولت نهم و دهم برجای مانده بود توانست به اوضاع اقتصادی سر و سامانی دهد و وضع را از حالت بحرانی خارج کند. البته به این دولت هم انتقاداتی وارد است اما در مجموع موفق بوده است. 
اصلاح روحانی رییسی طلبان البته انتخابات اقتصادی تجربه ادامه کارنامه انقلاب اصلاحات اعتدال ثباتی اقتصاد اصولگرای انتقاداتی اصولگراها تصریح اصولگرایان نامزد پایین عملکرد اسلامی شورای احزاب