برگزیده ها
آخرین آمار تلفات در سفرهای نوروزی امسال

مازندمجلس: رییس پلیس راه کشور گفت: متاسفانه از آغاز تعطیلات نوروزی ۱۶۰ نفر از هموطنان در جاده ای کشور کشته و سه هزار نفر نیز زخمی شدند.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرتیپ محمد حسن حمیدی در بیرجند دلایل عمده تصادف در جاده های صاف و استان های بیابانی کشور را خستگی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز ذکر کرد.  

 
به گفته وی علت حوادث رانندگی در جاده های دو طرفه سرعت و سبقت غیرمجاز است.  
 
وی از اصفهان، فارس و خراسان رضوی به عنوان پرحادثه ترین استانهای کشور یاد کرد و گفت: ۶۰ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده است. با توجه به مسیر طولانی در برخی استان ها، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادف است.  
 
رئیس پلیس راه کشور علت تصادف در بزرگراه باغچه خراسان رضوی را رعایت نکردن فاصله طولی خودروها عنوان کرد و افزود: با وجود اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی و رسانه ها در مورد شرایط متفاوت جوی در مناطق مختلف کشور، این حادثه رخ داد.  
 
حمیدی به رانندگانی که قصد سفر به استان هایی که شرایط جوی آن بارندگی و برفی است توصیه کرد که با سرعت مجاز رانندگی کنند.  
 
رئیس پلیس راه کشور گفت : برخی افراد در جاده های لغزندگی همانند جاده صاف رانندگی می کنند در حالی که رانندگی در چنین شرایطی از هم متفاوت است.

مهر

110

این اخبار را از دست ندهید:

سه مرد جوان و دزدیدن دختر 28 ساله / هوسبازان هر کاری با آن دختر انجام دادند! زن جوان را به اتاق خواب ویلا کشاندند / آنها مرا بعد از تجاوز در یک خیابان رها کردند! رفتار عجیب یکی از معاونین وزیر با پسرش سوژه رسانه‌ها شد! + تصاویر عمل باورنکردنی دو مرد کثیف با زن جوان بعد از تجاوز به او! راز پلیس کثیف با 5 زن متهم لو رفت! راز پسر 11 ساله‌ تهرانی که توسط مربی هوسباز باشگاهش به خلوتگاه برده می شد! این دختر بیچاره جلوی چشم بقیه با حرکت زشت پدرش روبرو شد + تصاویر شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد! 2 دختر دانش آموز دسیسه چینی کردند و پسری را به دام شوم خود کشاندند + عکس دکتر معروف ایرانی که با منشی و یک خانم دیگر به صورت پنهانی بود! دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
رانندگی حوادث استان تصادف تجاوز کشاندند تصاویر تهرانی متفاوت عنوان خستگی آلودگی خراسان   رئیس شرایط