برگزیده ها
برخورد خودرو پژو با جدول/ خودروی پراید در اثر اتصالی برق در آتش سوخت

مازندمجلس: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد یک دستگاه خودروی پژو با جدول و آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید بر اثر اتصالی برق خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته همچنین با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو پژو در چهارشیر به سمت سه راهی تپه دادند.

 

وی افزود: آتش نشانان پنج دقیقه بعد در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو آردی در اثر سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل آن با جدول حاشیه خیابان برخورد و باعث واژگونی و محبوس شدن راننده درون خودرو شده است.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: تیم عملیاتی با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل ضمن پیشگیری از بروز احتمال برخورد خودروهای عبوری با استفاده از تجهیزات تخصصی سرنشین خودرو را به سلامت خارج کردند.

 

حق شناس ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشته و فقط موجب وارد شدن خسارتی به خودروی پژو شد.

 

وی در ارتباط با حادثه آتش سوزی پراید گفت: روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در نهضت آباد را اطلاع رسانی کرد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفاء در مدت زمان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

 

حق شناس در پایان ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی از گسترش آتش به نقاط دیگر خودرو و همینطور خودرو های همجوار جلوگیری کرد.

برنا

110

این اخبار را از دست ندهید:

سه مرد جوان و دزدیدن دختر 28 ساله / هوسبازان هر کاری با آن دختر انجام دادند! زن جوان را به اتاق خواب ویلا کشاندند / آنها مرا بعد از تجاوز در یک خیابان رها کردند! رفتار عجیب یکی از معاونین وزیر با پسرش سوژه رسانه‌ها شد! + تصاویر عمل باورنکردنی دو مرد کثیف با زن جوان بعد از تجاوز به او! راز پلیس کثیف با 5 زن متهم لو رفت! راز پسر 11 ساله‌ تهرانی که توسط مربی هوسباز باشگاهش به خلوتگاه برده می شد! این دختر بیچاره جلوی چشم بقیه با حرکت زشت پدرش روبرو شد + تصاویر شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد! 2 دختر دانش آموز دسیسه چینی کردند و پسری را به دام شوم خود کشاندند + عکس دکتر معروف ایرانی که با منشی و یک خانم دیگر به صورت پنهانی بود! دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
خودرو نشانی ایمنی شهرداری حادثه برخورد اهواز خدمات خودروی نشانان راننده عمومی خوشبختانه تهرانی روابط کشاندند تجاوز تصاویر اطفاء افزود گذشته اتصالی پراید سامانه فرماندهی خیابان دقیقه دادند  مدیر