برگزیده ها
پاساژ امام رضا (ع) کوی فرهنگیان اهواز طعمه حریق شد

مازندمجلس: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق در پاساژ امام رضا (ع) منطقه کوی فرهنگیان این شهر خبر داد.

مازندمجلس:به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش حریق پاساژ امام رضا (ع) در نبش کوی فرهنگیان دو اطلاع داده شد. آتش نشانان بلادرنگ از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در کمتر از چهار دقیقه پس از دریافت گزارش خود را به محل حادثه رساندند.


وی افزود: آتش نشانان با دو خودروی اطفای حریق و تجهیزات تخصصی به محل رسیده و مشاهده کردند که کنتور برق بر اثر اتصالی  دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان سریعا نسبت به خاموش کردن حریق اقدام و از گسترش و سرایت آتش جلوگیری کردند. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حریق از سوی کارشناسان اتصالی برق کنتور تشخیص داده شد.

برخورد خودرو پژو با جدول
وی در خصوص یک حادثه دیگر گفت: روز گذشته همچنین با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از برخورد خودرو پژو در چهارشیر به سمت سه راهی تپه دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان پنج دقیقه بعد در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو آردی در اثر سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل آن با جدول حاشیه خیابان برخورد و باعث واژگونی و محبوس شدن راننده درون خودرو شده است.

حق شناس بیان کرد: تیم عملیاتی با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل ضمن پیشگیری از بروز احتمال برخورد خودروهای عبوری با استفاده از تجهیزات تخصصی سرنشین خودرو را به سلامت خارج کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشته و فقط موجب وارد شدن خسارتی به خودروی پژو شد.

حریق خودروی پراید در اثر اتصالی برق
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با یک حادثه دیگر گفت: روز گذشته همچنین شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در نهضت آباد را اطلاع رسانی کرد.

حق شناس اضافه کرد: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفاء در مدت زمان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان اطفاء شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی از گسترش آتش به نقاط دیگر خودرو و همینطور خودرو های همجوار جلوگیری کرد.

مهر

110

این اخبار را از دست ندهید:

سه مرد جوان و دزدیدن دختر 28 ساله / هوسبازان هر کاری با آن دختر انجام دادند! زن جوان را به اتاق خواب ویلا کشاندند / آنها مرا بعد از تجاوز در یک خیابان رها کردند! رفتار عجیب یکی از معاونین وزیر با پسرش سوژه رسانه‌ها شد! + تصاویر عمل باورنکردنی دو مرد کثیف با زن جوان بعد از تجاوز به او! راز پلیس کثیف با 5 زن متهم لو رفت! راز پسر 11 ساله‌ تهرانی که توسط مربی هوسباز باشگاهش به خلوتگاه برده می شد! این دختر بیچاره جلوی چشم بقیه با حرکت زشت پدرش روبرو شد + تصاویر شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد! 2 دختر دانش آموز دسیسه چینی کردند و پسری را به دام شوم خود کشاندند + عکس دکتر معروف ایرانی که با منشی و یک خانم دیگر به صورت پنهانی بود! دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
خودرو حادثه نشانی نشانان اهواز شهرداری ایمنی خودروی خدمات برخورد گزارش گذشته راننده خوشبختانه اتصالی روابط عمومی فرماندهی دقیقه سامانه تهرانی دادند تصاویر همچنین خیابان کشاندند تجاوز اطفاء جلوگیری مشاهده تخصصی تجهیزات اطلاع کنتور پاساژ ارتباط بلادرنگ گسترش فرهنگیان