برگزیده ها
‍ کشف هفت ميليون چک پول جعلی در رودسر

مازندمجلس: فرمانده انتظامی شهرسان رودسر از كشف 7 ميليون ريال چک پول جعلي در اين شهرستان خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ رمضانعلي پور قاسم گفت: ماموران انتظامی در پي دريافت گزارش مردمی مبنی بر خريد جنس با چك پول های تقلبی توسط يك فرد ناشناس، بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بيان اينكه ماموران انتظامي بخش كلاچاي با اقدامات پليسی به هويت يك مرد 36 ساله پی بردند، افزود: اين متهم با استفاده از چك پول های تقلبی 500 هزار ريال ياقدام به خريد گل و گياه كرده بود.

وی با تاكيد براينكه متهم مذكور با هوشياری ماموران پليس دستگير شد، افزود: در بازرسی از اين متهم ، 14 فقره چك پول 500 هزار ريالي تقلبي معادل 7 ميليون ريال كشف و ضبط شد.
 

فرمانده انتظامی شهرسان رودسر با تصريح براينكه متهم پس از دستگيری با تشكيل پرونده به مقام قضايی معرفي شد، تصریح کرد: شهروندان هرگونه گزارش و مشاهدات مشكوك خود را به شماره تلفن 110 پليس اطلاع دهند.

باشگاه

110

این اخبار را از دست ندهید:

سه مرد جوان و دزدیدن دختر 28 ساله / هوسبازان هر کاری با آن دختر انجام دادند! زن جوان را به اتاق خواب ویلا کشاندند / آنها مرا بعد از تجاوز در یک خیابان رها کردند! رفتار عجیب یکی از معاونین وزیر با پسرش سوژه رسانه‌ها شد! + تصاویر عمل باورنکردنی دو مرد کثیف با زن جوان بعد از تجاوز به او! راز پلیس کثیف با 5 زن متهم لو رفت! راز پسر 11 ساله‌ تهرانی که توسط مربی هوسباز باشگاهش به خلوتگاه برده می شد! این دختر بیچاره جلوی چشم بقیه با حرکت زشت پدرش روبرو شد + تصاویر شرور تهرانی حتی در زندان هم با همبندی هایش هر چه می خواست انجام می داد! 2 دختر دانش آموز دسیسه چینی کردند و پسری را به دام شوم خود کشاندند + عکس دکتر معروف ایرانی که با منشی و یک خانم دیگر به صورت پنهانی بود! دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
ماموران گزارش انتظامی رودسر کشاندند تجاوز تهرانی براينكه تصاویر دادند تقلبی ميليون  فرمانده افزود