برگزیده ها
نوزدهمین مجموعه نورسیده‌ها، راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد

مازندمجلس: نوزدهمین مجموعه نورسیده‌ها با ۷۷ عنوان کتاب متنوع، راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، نوزدهمین مجموعه «نورسیده‌ها» با ۷۷ عنوان کتاب در موضوعات متنوعی مانند: ادبیات (شعر، قصه، رمان، دانش‌های ادبی)، روانشناسی (تربیت فرزند، روانشناسی موفقیت، مادر موفق، خانواده موفق)، کودک و نوجوان، طب، سلامت و تغذیه، تاریخ (تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تاریخ اروپا، تاریخ مقاومت، زندگی‌نامه)، هنر (سینما، موسیقی و نقاشی)، دفاع مقدس، سبک زندگی، جغرافیا، معضلات اجتماعی، علوم سیاسی و جریان‌شناسی، علمی و آموزشی، دین، فلسفه، کتابداری و... راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

این کتاب‌ها بر اساس محتوا در سه بخش با عنوان‌های «بیشتر بخوانید» شامل معرفی ۱۲عنوان کتاب، «بخوانید» با معرفی ۱۸عنوان کتاب و «بدانید» با معرفی ۴۷ عنوان کتاب دسته‌بندی شده است.

علاقه‌مندان در این شماره می‌توانند کتاب‌های خواندنی مانند: «قصه‌های مهتاب» و مجموعه ۶ جلدی «از پرنده دانا بپرس» برای کودکان عزیز، «تربیت بدون فرزند» برای والدین گرامی، مجموعه‌ شعر «بغض در نواحی لبخند» و رمان «پنجره چوبی» را مطالعه کنند.

این بسته‌ها علاوه بر معرفی کتاب‌های تازه‌رسیده به کتابخانه‌ها، دربردارنده محتوایی مناسب برای بهره‌مندی کتابداران در ارائه مشاوره بهتر به اعضا و مراجعان است.
تاریخ معرفی مجموعه فرزند تربیت بخوانید روانشناسی کتاب‌های مانند کتابخانه‌های نورسیده‌ها عمومی سراسر عنوان نوزدهمین