برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نخستین جلسه رسمی مجلس، طرحی دو فوریتی در خصوص تروریستی بودن ارتش و سازمان اطلاعاتی امریکا را مطرح خواهیم کرد.

مازندمجلس:علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورایاسلامی با اشاره به ارائه طرح تحریم های جدید علیه ایران در آمریکا، افزود: باتوجه به رفتارهای ظالمانه آمریکا، اعم از کنگره و دولت این کشور علیه جمهوریاسلامی و ملت بزرگ ایران، از مدتی قبل با هماهنگی تعدادی از همکاران در مجلس، طرحیتهیه شده است که در نخستین جلسه رسمی پس از تعطیلات آن را مطرح خواهیم کرد.

وی افزود: ارتش آمریکا با حضور در بحران‌های متعدد منطقه شاملافغانستان، عراق، سوریه و یمن و همچنین حمایت گسترده‌ای که از سازمان‌های تروریستیانجام می دهد، عملا به پشتوانه بزرگ گروه های تروریستی تبدیل شده است که در منطقهمشغول کشتار مردم مظلوم هستند و عملیات محرمانه و مخفی امریکا و سازمان اطلاعاتیاین کشور را هدایت می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد:سازماناطلاعاتی و ارتش امریکا، سازمان های تروریستی دولتی تمام عیار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به رفتارآمریکایی‌ها در دوره جدید درباره برجام و نقض مکرر آن و همچنین تصویب تحریم‌هایجدید و یا اعلام تحریم های جدید، ما یک جمع‌بندی در کمیسیون امنیت ملی و سیاستخارجی و کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در این باره انجام خواهیم داد که پس ازتعطیلات به استحضار ملت ایران خواهد رسید.

بروجردی همچنین درباره عنوان این طرح افزود: روح حاکم بر عنوان اینطرح، تروریستی بودن ارتش آمریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور (سیا) است.

29219

آمریکا تروریستی همچنین افزود امنیت کمیسیون عنوان درباره خواهیم امریکا خارجی اطلاعاتی بروجردی سیاست تحریم