برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر کشور گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف داوطلبان ارائه نشده و فرصت ثبت نام از داوطلبان هم تمدید نخواهد شد.

مازندمجلس:عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از روند ثبت‌نامداوطلبین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت 11امروز 200هزار و 535 نفر درانتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38هزار و 960 داوطلبثبت‌نام کنندگان شورای شهر و 161 هزار و 575 داوطلب هم برای شرکت در انتخاباتشورای روستا ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت‌نام درانتخابات شورای شهر روستا تا ساعت 22 امشب فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند درغیر این صورت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بسته خواهد شد و کسانی که در داخل مراکزحضور داشته باشند تا ساعت 24 فرصت ثبت‌نام دارند.

وزیر کشورخاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنونگزارشی مبنی بر تخلف داوطلبان ارائه نشده و فرصت ثبت نام از داوطلبان هم تمدید نخواهدشد.

کلید واژه انتخابات رعایت مُرّ قانون است

سخنگوی وزیر کشور هم با بیان اینکه تاکنون 205 هزار و 204 نفر آمارنهایی ثبت نام شدگان هستند. گفت: کلید واژه انتخابات رعایت مُّر قانون است

 سلمانسامانی  سخنگوی وزیر کشور که رحمانی فضلی را در بازدید از روند نام‌نویسیانتخابات شوراهای شهر و روستا همراهی می‌کرد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کلیدواژه انتخابات در این دوره رعایت مر قانون است. 

وی افزود: تاکنون 205 هزار و 204 نفر آمار نهایی ثبت نام شدگان هستند.

29219

 

 

روستا ثبت‌نام قانون انتخابات رعایت تاکنون داوطلبان شورای سخنگوی شدگان دارند درانتخابات رحمانی بازدید خبرنگاران