برگزیده ها
رئیس جمهوری: تولیدات چوب می تواند تحرک خوبی برای اشتغال به وجود آورد

مازندمجلس: انزلی - ایرنا - رئیس جمهوری گفت: تولیدات مختلف چوبی در کشور، می تواند تحرک خوبی برای تولید و اشتغال ما به وجود آورد.

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، افزود: تولید چوب به لحاظ کاشت نهال، کاری ارشمند هم برای محیط زیست و هم برای سلامت مردم اهمیت دارد و سربلندی کشور است.
وی با اشاره به حضور خود برای افتتاح واحدهای صنعتی آرین تخته و آرین مریم از گروه صنعتی آرین سعید در شهرک صنعتی سپیدرود رشت اظهار کرد: بسیار خوشحال شدم که مدیر همین بخش تولیدی اعلام کرد که کاملاً آمادگی داریم در هر کجای کشور، زمین در اختیار ما گذاشته شود و برای تولید چوب و کاشت درخت اقدام کنیم.
رئیس جمهوری بیان داشت: مدیر این شرکت تولیدی اعلام کرده که در غرب و شمال کشور و در استان خوزستان برای تولید چوب و کاشت درخت آمادگی دارند.
وی با بیان این که در استان سرسبز گیلان تلاش و سرمایه گذاری انجام شده، تصریح کرد: امروز واحدهای مختلف صنعتی ، آماده افتتاح و بهره برداری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، واحدهای صنعتی آرین تخته و آرین مریم از گروه صنعتی آرین سعید که با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد مدار تولید شده اند، امروز (پنجشنبه) به بهره برداری رسید.
مجتمع آرین تخته با تولید سالانه 250 هزار مترمکعب فیبر خام و روکش، با 2 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری، در مساحتی با 150 هزار مترمربع و 81 هزار و 500 مترمربع زیربنا، برای 350 نفر اشتغال زایی کرده است.
همچنین مجتمع آرین مریم با تولید 200 هزار مترمکعب فیبرخام و روکش و 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، برای 250 نفر اشتغال زایی کرده است.
شرکت پارکو ( آریا پویا) تولید کننده قطعات MDF که از چوب ، ضایعات چوب و درخت های زراعی در استان تهیه می شود نیز با دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.
این خبر تکمیل می شود ...

در جریان سفر یک روزه رئیس جمهوری به گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.
با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت. از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7286/2007

صنعتی تولید سرمایه گذاری اشتغال افتتاح جمهوری میلیارد برداری استان واحدهای خبرنگار امروز پنجشنبه ایرنا عمرانی مجتمع مترمربع مترمکعب گیلان خصوصی زیربنایی کشاورزی درمانی بندری بهداشتی گزارش آمادگی اعلام تولیدی مخابراتی