برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت:‌ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت همه جانبه از کاندیدای حزب متبوع خود گفت: معتقدیم آقای میرسلیم نسبت به تمام نامزدهای اصولگرایان امتیاز بالایی دارد.

مازندمجلس:محمدنبی حبیبی عصر امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) طی سخنانی در گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه٬ گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی٬ شاهد یک دگرگونی شگفت انگیز در امور اداره کشور بودیم.

وی با بیان اینکه ما مخالف حرف احمدی‌نژاد هستیم که می گوید هیچ کاری انجام نشده است، اظهار کرد: ما مخالف حرف احمدی‌نژاد بودیم که می‌گفت کاری نشده است٬ آقای روحانی نیز همین اشتباه را کرد و گفت همه بنیان‌ها در زمان دولت قبل او تخریب شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت حق گویی٬ ادامه داد: کسی حق ندارد حرف‌هایی را مطرح کند که مضر انقلاب است را بیان کند. واقعیت امر این است که نظام و انقلاب خدمات بی‌شماری را نسبت به دوران طاغوت داشته است٬ اما هنوز ما با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید این فاصله زیاد را مرتفع کنیم.

وی افزود: امروز باید وعده‌هایی که در انقلاب مطرح شده بود را عملی کنیم٬ ضمن اینکه نباید منفعلانه عمل کرد و یا گاهی دست به تخریب زد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شرایط کنونی وضع مطلوبی را نشان نمی‌دهد٬ گفت: امروز با اهداف و چشم‌انداز انقلاب فاصله داریم٬ ضمن اینکه حتی وعده های دولت نیز عملی نشده است. امروز جمعیت زیادی از تحصیل‌کرده‌ها بیکار هستند٬ متاسفانه تورم و رکود نیز در کشور پابرجاست.

وی همچنین با اشاره به موضوع سیاست خارجه نیز گفت: در سیاست خارجی نیز در سال‌های اخیر نگاه سازشی وجود دارد، امروز کنار آمدن با آمریکا به معنای کنار رفتن از انقلاب است.

حبیبی ادامه داد: عده ای فکر می کنند می‌توان با خنده رویی در مذاکرات می‌توان مشکلات را رفع کرد. باید توجه کرد که دشمنی آمریکا وجود دارد و باید با آنها مقابله و مبارزه کرد چرا که آمریکایی‌ها هرکاری کرده اند که به ما ضربه بزنند​.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امروز یک نیروی انقلابی و متدین با یک برنامه کارشناسی شده نیاز است و موتلفه از ۱۵ سال قبل روی برنامه اداره کشور و همچنین کادر کارگشا تحقیق کرده و امروز نیز در کشور همچنان رقابت های لفظی وجود دارد و متاسفانه رقابت برنامه ای دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به کاندیداتوری میرسلیم در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، گفت: پس از استعلام های صورت گرفته با تصویب شورای مرکزی به شخص مهندس میرسلیم رسیدیم. میرسلیم فردی متدین٬ انقلابی٬ باسواد٬ با تجربه در بخش‌های اجرایی٬ است و می‌توان وی را فردی اصلح نسبت به سایر کاندیداهای موجود دانست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ما معتقدیم حضور ما جای کسی را تنگ نمی‌کند٬ عده ای نگران ائتلاف اصولگرایان هستند، اما باید گفت موتلفه همواره به اصول ائتلافی پایبند است٬ اما از منظر حزبی باید کار خود را پیش ببریم.

وی با طرح این سوال که چرا کاندیدای موتلفه نسبت به سایر کاندیداهای دارای امتیاز کمتری باشد، گفت: باید توجه داشت که حزب موتلفه بیش از نیم قرن سابقه دارد و پشتوانه کاندیدای خود نیز است.

وی اظهار کرد: موتلفه می‌خواهد بازوی رهبری باشد، برخی از روسای جمهور پیشین متاسفانه با رهبری گاها زاویه داشتند.

45213

 

موتلفه امروز انقلاب اسلامی اینکه دبیرکل میرسلیم ادامه متاسفانه می‌توان برنامه تاکید فاصله حبیبی اداره بودیم رقابت کاندیداهای رهبری کاندیدای آمریکا اشاره انتخابات اظهار احمدی‌نژاد مخالف تخریب همچنین سیاست