برگزیده ها
 کاندیدای ریاست جمهوری نیستم/صدا و سیما اخبار صحیح را به مردم بدهد

مازندمجلس: وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما، به پخش نام و تصویرش از رسانه ملی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، واکنش نشان داد

مازندمجلس: در متن نامه دکتر سیدحسن هاشمی به علی عسکری آمده است:
«جناب آقای دکتر علی عسکری
رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
فرارسیدن سال نو، حلول ماه پر برکت رجب و دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» را خدمت جنابعالی و همکاران ارجمندتان تبریک عرض می کنم.
در پی گمانه زنی های غیر رسمی و بعضا هدفمندی که اخیرا برخی رسانه ها و به ویژه شبکه های مجازی، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری «به عنوان خبر» منتشر می کنند، طی روزهای پایانی سال گذشته تا هم اکنون، شاهد پخش نام و تصویر خود به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات از رسانه ملی بوده ام.
این اقدام در حالی تکرار و ادامه یافته که بارها در مصاحبه ها عرض کردم و طبعا عزیزان حوزه سیاسی و خبر آن سازمان هم مطلع شده اند که جز انجام مسئولیت خطیر حفظ و ارتقای سلامت هموطنان و اجرای دقیق طرح تحول سلامت، هیچ هدف دیگری نداشته و ندارم و تنها وظیفه خود و همکارانم تا پایان دوران کاری دولت یازدهم را ادامه مسیر خدمت صادقانه به هموطنان عزیز می دانم.
امیدوارم ترتیبی اتخاذ فرمایید که تا زمان برگزاری انتخابات، اخبار صحیحی که منجر به حضور حداکثری مردم و انتخاباتی قانونمند و اخلاق محور شود، در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
توفیق و سلامتی جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.»

سیدحسن هاشمی وزیربهداشت