برگزیده ها
«نهنگ عنبر۲ سلکشن رویا» در اکران دوم نوروز به روی پرده می رود
مازندمجلس: مدیر سینما قدس گفت: با دریافت مجوزهای لازم فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲ سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم را برای اکران دوم نوروز و سرگروهی سینما در نظر گرفتیم.

به گزارش هنرنیوز، بهروز کیانی مدیر سینما قدس درباره بازسازی سینما و سرگروهی آن به فارس گفت: سینما قدس با بازسازی اساسی مواجه شد. این سینما بزرگترین پرده سینمایی در پایتخت را دارد و با ۶۸۰ صندلی از اول فروردین ماه میزبان تماشاگران سینما بود.

وی درباره میزان بازسازی سینما توضیح داد: سیستم تهویه، سرویس بهداشتی، صندلی و سالن انتظار سینما به طور کامل باسازی شد و مجهز به سیستم نمایش Dسینما است که بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای بازسازی سینما هزینه شد.

کیانی درباره فیلمی که قرار است در گروه قدس به نمایش درآید گفت: با دریافت مجوزهای لازم فیلم «نهنگ عنبر۲ سلکشن رویا» را برای اکران دوم نوروز و سرگروهی سینما قدس در نظر گرفتیم.

بنابراین گزارش،«نهنگ عنبر، سلکشن رویا» ادامه بخش اول آن است در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان‌زاده ایفای نقش اصلی فیلم را برعهده دارند.

این فیلم توسط دفتر پخش فیلمیران توزیع می ‌شود.
سینما سرگروهی سلکشن بازسازی درباره نوروز عنبر۲ اکران سیستم صندلی نمایش سینمایی دریافت مجوزهای گرفتیم گزارش کیانی