برگزیده ها
رئیسی رقیب انتخاباتی روحانی می شود/ استعفاء رییسی از هیات نظارت انتخابات؟

مازندمجلس: حضور حجت الاسلام ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است. بنابراین گزارش، تولیت فعلی آستان قدس رضوی و معاون اول سابق قوه قضاییه به زودی کاندیداتوری خود را اعلام می کند

مازندمجلس: به گزارش مازندمجلس به نقل از انتخاب، حضور حجت الاسلام ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شده است.

 
بنابراین گزارش، تولیت فعلی آستان قدس رضوی و معاون اول سابق قوه قضاییه به زودی کاندیداتوری خود را اعلام می کند.
 
صفحات مختلف وابسته به رییسی در فضای مجازی نیز، این ساعات، با عبارات حماسی چون «خبر آمد ، خبری در راه است»، با ایما و اشاره خبر کاندیداتوری رییسی را می دهند.
 
براساس اخبار رسیده به «انتخاب»، او روز 18 فروردین، طی بیانیه ای رسما حضور خود را اعلام خواهد کرد.
 
همچنین شنیده شده وی اخیراً از هیات نظارت بر انتخابات نیز استعفا داده است. در عین حال، هنوز مشخص نیست که آیا رییسی از تولیت آستان قدس رضوی استعفا خواهد داد یا خیر.
 
از سوی دیگر، هنوز وضعیت کاندیداها در جریان اصولگرا مشخص نیست و گروه جمنا، با درگیری و نزاع های جدی رو به رو هست که صبح امروز، تفصیلا اخبار آن در «انتخاب» منتشر شد.
 
براساس گزارش صبح امروز «انتخاب»، با وجود قطعی شدن کاندیداتوری رییسی، برخی چهره ها از جمله سعید جلیلی و برخی دیگر از کاندیداهای اصولگرا، تمایل به کاندیداتوری مستقل از «جمنا» در انتخابات ریاست جمهوری را دارند و برخی نیز چون محمدباقر قالیباف در پی کناره گیری برای حضور در دولت رییسی هستند؛ هر چند برخی معتقدند اصولگرایان در انتخابات آتی با چندین کاندیدا در برابر روحانی حضور پیدا خواهند کرد تا در مناظرات وی را به چالش بکشند و نهایتا در روز رای گیری، آراء وی را بشکنند تا شاید در دور دوم بتوانند با حمایت تام و تمام از یک کاندیدای خود، پیروزی را به سود جریان اصولگرا رقم بزنند.
رئیسی رقیب انتخاباتی روحانی می شود رئیسی نامزد انتخابات رقیب روحانی