برگزیده ها
مهم‌ترین پیامد برجام اختلاف‌اندازی بین آمریکا و اروپا بود/ سیستم کهنه بانکی، اساسی‌ترین مشکل کشور/ اقتصاد مقاومتی ریاضت‌کشی، جیره‌بندی و کوپنی‌کردن نیست

اختصاصی مازندمجلس: روزبهی بیان کرد: حضور آقای روحانی توانست از یک جنگ احتمالی جلوگیری کند و باعث شد ارتباط ما با دنیا خوب شود

اختصاصی مازندمجلس: حسین روزبهی، عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان مازندران و نماینده اسبق ساری، درباره عملکرد دولت یازدهم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که دولت اعلام کرده و به مردم قول داده بود مسئله‌ی هسته‌ای بود که واقعا به بهترین شکل با رهنمودهای مقام معظم رهبری به عمل رسید. اگرچه در کوتاه مدت مردم نتایج آن را چندان احساس نکردند اما در مجموع و در درازمدت می‌توان گفت حرکت بسیار خوبی بود.

 

وی، افزود: مهم‌ترین پیامد برجام این بود که بین آمریکا و اروپا اختلاف انداخت و ایران در قالب این شکاف می‌تواند نقش خیلی خوبی را ایفا کند.

 

عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان مازندران، با اشاره به لغو قطعنامه‌ها علیه ایران، بیان کرد: در حالی که به نظر می‌رسید لغو شدن 7 قطعنامه سال‌ها طول بکشد این عمل با همت دولت و ذکاوت وزارت خارجه صورت گرفت. به نظر من در حال حاضر مشکل اساسی کشور سیستم بانکی آن است که بسیار قدیمی و ناکارآمد است.

روزبهی، با بیان اینکه پیروزی روحانی در سال 92، نجات کشور بود، گفت: تمام دغدغه‌ی جامعه در آن روز این بود کسی روی کار نیاید که راه رئیس‌جمهور قبلی را ادامه بدهد و با آمدن روحانی از بی‌برنامگی نجات پیدا کردیم. فکر باید عوض می‌شد که با گفته‌های آقای روحانی عوض شد و مملکت به آرامش رسید.

 

وی، با اظهار اینکه برنامه‌های ریز دولت با توجه به امکانات، ارتباطات و اعتبارات در حال عملی شدن است، تصریح کرد: اگرچه آقای روحانی نمی‌گوید اصلاح‌طلب هست اما سخنان اصلاح‌طلبانه‌ می‌زند. ما می‌خواهیم گفتمان اصلاح‌طلبی در جامعه نهادینه شود حتی اگر از زبان اصول‌گرایان بیان شود.

 

عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان مازندران، ادامه داد: حضور آقای روحانی توانست از یک جنگ احتمالی جلوگیری کند و باعث شد ارتباط ما با دنیا خوب شود.

روزبهی، با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و اقتصاد مقاومتی ریاضت‌کشی، جیره‌بندی و کوپنی‌کردن نیست بلکه تکیه بر نیروها و استعدادهای داخلی خود ماست، گفت: ما باید خود را در این زمینه تقویت کنیم ضمن اینکه با دنیا هم ارتباط داشته باشیم.

 

وی، با تحلیلی کوتاه درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96، اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد آقای روحانی رقیب قَدَری ندارد اما نیاز است ما اصلاح‌طلبان، اصول‌گرایان حامی دولت و اعتدال‌گرایان همان انسجام سال 92 را حفظ کنیم تا آقای روحانی با رای بالاتری انتخاب شوند.

حسین روزبهی عملکرد دولت روحانی انتخاابات ریاست جمهوری