برگزیده ها
استقبال 70 هزار نفری مردم ساری از رئیس دفتر رئیس جمهور + تصاویر

اختصاصی مازندمجلس: مساله ای که بیش از همه خودنمایی می کرد و نمی توان به سادگی از آن گذشت حضور باشکوه و 70 هزار نفر مردم ساری بود که نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهور روحانی) در گفت و گوی اختصاصی خود با مازندشورا از آن به عنوان یک «سرمایه معنوی و نماد درخشان حضور» یاد کرد و صالحی امیری هم آن را «یادآور خاطره سفر انتخاباتی روحانی در سال 92 به ساری» دانست و هنرمندانی چون بیژن بنفشه خواه نیز با جملاتی چون «ماشاءا.. به این جمعیت»، احساسات خود را ابراز کردند

اختصاصی مازندمجلس: شب گذشته جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در حالی در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد که علاوه بر سیاسیونی چون نهاوندیان (رئیس دفتر رییس جمهور)، صالحی امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نریمان (رئیس ستاد روحانی در مازندران)، علی اصغر یوسف نژاد (عضو هییت رئیسه مجلس شورای اسلامی)، امام جمعه شهر ساری و مدیران کل، هنرمندان محبوبی چون بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه خواه، امیرحسین رستمی و بهنام صفوی حضور داشتند که لابلای برنامه در جایگاه حضور یافتند و با بیان خاطرات و وقایع شیرین در شادی ساروی ها سهیم بودند.


این در حالی بود که اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از نامزدهای انتخابات شورای پنجم نیز به همراه چند تن از نزدیکان خود به ورزشگاه شهید متقی آمده بودند.

اما مساله ای که بیش از همه خودنمایی می کرد و نمی توان به سادگی از آن گذشت حضور باشکوه و 70 هزار نفر مردم ساری بود که نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهور روحانی) در گفت و گوی اختصاصی خود با مازندشورا از آن به عنوان یک «سرمایه معنوی و نماد درخشان حضور» یاد کرد و صالحی امیری هم آن را «یادآور خاطره سفر انتخاباتی روحانی در سال 92 به ساری» دانست و هنرمندانی چون بیژن بنفشه خواه نیز با جملاتی چون «ماشاءا.. به این جمعیت»، احساسات خود را ابراز کردند.

ابتدا رئیس دفتر رئیس جمهور پس از ابلاغ سلام گرم دکتر روحانی به مردم مازندران، در سخنانی بر ضرورت توجه هرچه بيشتر به كشاورزی و صنعت مازندران و ساری تاكيد كرد و در ادامه مهدی عبوری شهردار ساری به بیان دیدگاه های خود پرداخت. عبوری عملگرایی را امید آفرینی و امیدآفرینی را افتتاح پی در پی پروژه ها دانست و از افزایش ۷۵۰ درصدی بودجه شهرداری ساری از سال 91 تا 95 گفت که منجر به افتتاح پروژه هایی چون پل ذغال چال، زیرگذر فرح آباد، زیرگذر اتحاد، جمع آوری راهبند راه آهن، احداث 15 پارک (به ویژه پارک اختصاصی بانوان)، میدان کارگر، بازگشایی و تعریض خیابان ۶ متری امام زاده عباس (ع) به خیابان ۲۲ متری بعد از ۶۰ سال و ... شده است.

شهردار ساری در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات خطاب به مردم ساری اعلام کرد که «از احدی در انتخابات حمایت نمی کند و اجازه نمی دهد از نام عبوری و جریان عملگرایی سو استفاده کنند». وی همچنین از مردم خواست:«اجازه ندهید افرادی که به قصد انتقام گیری و به دست آوردن عمارت شهرداری چشم دوخته اند فضا داده شود».

عبوری با اشاره به برخی جوسازی ها، تخریب ها و تهمت های مغرضانه برخی افراد و گروه ها، بیان کرد: « برای من رضایت مردم مهم است نه نظرات آبکی برخی آقایان»
شهردار مرکز استان، تپش را مخفف عبارت «تفکیک پسماند شهر» خواند و گفت: «تپش كاهش توليد زباله و در واقع، برگشتن پول مردم برای توسعه، عمرانی و آبادانی اين شهر است».
عبوری ضمن عذرخواهی از مردم چهاردانگه بابت انتقال 12 ساله زباله، افزود: «مسؤوليت اين كار به عهده وزارت كشور و جهاد كشاورزی است که ميلياردها تومان پول مردم به اشتباه به خاطر مسير طولانی مركز دفن زباله در چهاردانگه و عدم تفكيك آن هزينه می ‌شود اما همه تلاش ما این است که نيروگاه زباله سوز را تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم».

شهردار ساری در پایان خطاب به مردم و مسئولان ساری، بیان کرد: «بياييم سالم بی‌انديشيم، درست عمل كنيم و فارغ از قوم و قبيله ای انديشيدن به فكر پيشرفت شهر باشيم».

به گزارش مازندمجلس، اجرای بهنام صفوی پایان بخش مراسم جشن دیشب بود که تا ساعت 23شب به طول انجامیده بود.

استقبال 70 هزار نفری مردم ساری از رئیس دفتر رئیس جمهور + تصاویر