برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - معاون اول رییس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و شرقی، در جریان آخرین وضعیت خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان قرار گرفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگيري در اين تماس هاي تلفني بر ضرورت بسيج همه امكانات براي امداد رساني به سيل زدگان، رسيدگي فوري به وضع آسيب ديدگان و يافتن مفقودين تاكيد كرد.

معاون اول رييس جمهور با تاكيد بر اينكه ستاد مديريت بحران استان و نيروهاي امدادي بايد تمام تلاش خود را براي ساماندهي اين وضعيت و كمك به آسيب ديدگان حادثه سيل بكار گيرند، خواستار آماده باش كامل نيروهاي امدادي استان براي تامين امنيت مردم شد و بر لزوم رسيدگي فوري به وضعيت سيل زدگان و جبران خسارات وارده به هموطنانمان در اين دو استان تاكيد كرد.

استانداران آذربايجان غربي و شرقي نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي كمك به آسيب ديدگان و جستجوي مفقودين ارائه كردند و از آماده باش كامل نيروهاي امدادي براي ساماندهي اين وضعيت خبر دادند.

گفتني است در اثر بارش شديد و كم سابقه باران در استانهاي آذربايجان شرقي و غربي كه در پانزده سال گذشته بي سابقه بوده است، آب رودخانه ها طغيان كرده و خسارات زيادي را براي مردم اين دو استان به بار آورد.

29212

استان زدگان امدادي وضعيت تاكيد نيروهاي ديدگان خسارات آذربايجان سابقه آماده معاون رسيدگي ساماندهي مفقودين