برگزیده ها
شرایط « رجل سیاسی» در کشور تعریف شود

مازرندمجلس: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنچمین دوره شوراهای اسلامی مازندران گفت: شرایط رجل سیاسی در کشور باید تعریف شود چرا که هنوز نتوانستیم تفسیر درستی از آن داشته باشیم.

مازندمجلس: عزت الله یوسفیان ملا در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به شرایط قانون اساسی هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می شود افزود: در هیچ جای دنیا ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری مانند ایران نیست و هرکسی می تواند نسبت به ثبت نام اقدام کند.

وی افزود: برای عالی ترین مقام اجرایی کشور هرکسی با هر شکل و شمالی به خود اجازه می دهد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند و این امر به یک لطیفه تبدیل شده است.

یوسفیان ملاء تصریح کرد: هنوز منظور از رجل سیاسی جا نیفتاده و نتوانستیم تفسیر درستی داشته باشیم و نتیجه آن شرایط کنونی ثبت نام ها می شود.

وی با بیان اینکه باید شرایط رجل سیاسی در کشور تعریف شود افزود: باید شرایط به گونه ای تعریف شود تا افراد واجد شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خواهان رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آن ها شد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات در مازندران با عنوان اینکه در درجه اول قانونگذاران مقصر هستند افزود: باید لایحه ای تدوین تا افراد واجد شرایط بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محمد دامادی عضو هیئت عالی نظارت برانتخابات در مازندران نیز صیانت از حقوق حقه افراد را امری مهم برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا از حقوق افراد صیانت و حفظ شود.

وی تصریح کرد: هیئت نظارت موظف است در تایید صلاحیت ها طبق قانون عمل کند و انشالله باید افراد در عرصه انتخابات حضور یابند که خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.

وی بر لزوم برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور تاکید کرد و گفت: کسانیکه که حرف ولایت را گوش نکردند باید به مسیر درست و عقلانی برگردند زیرا مردم با کسانیکه با حرف رهبری زاویه بگیرند، برخورد جدی خواهند کرد.

عزت الله یوسفیان ملا محمد دامادی عضو هیئت عالی نظارت برانتخابات در مازندران