برگزیده ها
بیادی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

مازندمجلس: دبیرکل جمعیت آبادگران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

مازندمجلس: حسن بیادی دبیرکل جمعیت  آبادگران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

دبیرکل جمعیت آبادگران پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفته که مستقل و برای اعتراض نسبت به کسانی که می‌گویند مردم چرا ثبت‌نام می‌کنند، در انتخابات حضور یافته است.

وی اظهارداشته که اگر قانون اجازه داده، چرا برخی می‌گویند نباید مردم  ثبت‌نام کنند.

بیادی، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور فعلی را پیروز انتخابات دانسته و گفته احتمالا بعد از تایید صلاحیت به نفع روحانی از صحنه انتخابات کنار برود.

دبیرکل جمعیت آبادگران، گفت: اگر صلاحیتم تایید نشود, تمکین می‌کنم. اولین اقدامم بعد از ریاست‌جمهوری, توجه به محیط زیست است

وی با اشاره به اینکه تا امروز نیامدم، چون فکر می‌کردم صلاح نیست، خاطرنشان کرد: اگر قانون نوشته که همین مدارک کافی است، خب مردم هم طبق قانون عمل می‌کنند، پس مسئولان نگویند که مردم نیایند قانون را درست کنند.

ثبت‌‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از روز سه‌شنبه 22 فروردین آغاز شده و تا امروز شنبه 26 فروردین ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

بیادی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد بیادی