برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: هر رئیس جمهوری که می‌آید، با «به به» می آید با «اه اه» می‌رود.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين، حسن بیادی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری،در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کسانی که امروز درباره احترام به قانون صحبت می کننددر واقع دارند به مردم توهین می‌کنند. احساس امپراطوری به خیلی از این افراد دست دادهاست و به مردم توجهی نمی کنند. در حالیکه رهبری تأکید می کنند که کاری کنید تا مشارکت عمومی بالا برود،اما خروجي کاری که گروه های سیاسی می کنند این است که مردم کمتر به صحنه انتخابات بیایند.همه از مبارزه با فساد صحبت می کنیم بعد می بینیم در بین مدعیان مبارزه با فساد همفساد وجود دارد. هر رئیس جمهوری که می‌آید، با «به به» می آید با «اه اه» می رود.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی «دو خرداد» وبرخی هم «سه خرداد» درست می کنند، بعد می بینیم پشت صحنه با هم رفت و آمد خانوادگیدارند.

بیادی در رابطه با مدیریت یکپارچه هم صحبت کردو گفت: مدیریت یکپارچه سبب می شود در شهرها، پارلمان های محلی شکل بگیرد و دولت هادر سطح کلان تصمیم بگیرند. بقیه مسائل را هم مردم از طریق احزاب و پارلمان های محلیتصمیم گیری می کنند. این وضعیت را باید سران نظام و مجمع تشخیص درست کنند. مقام معظمرهبری در کرمانشاه فرمودند اما کسی تلاش نکرد که فرمایش ایشان اجرا شود. این نابسامانیکه در کشور وجود دارد به خاطر مدیریت های جزیره ای است.

بیادی گفت: در تمام دنیا اول رئیس محیط زیست مشخصمی شود، بعد از آن، سایر وزرا و معاونان رئیس جمهور مشخص می شوند.

او گریزی هم به مسائلی  فرهنگی زد و گفت: امروز مسئول فرهنگ کشور کیست؟الان 25 ارگان را می توان نام برد که در فرهنگ دخیل هستند، اما کار خود را می کنندعین همین در همه عرصه های دیگر است.

این داوطلب ریاست جمهوری در پاسخ به این سئوال کهپایگاه رأی شما اصولگرایی است، چرا مردم به آقای رئیسی رأی ندهند به شما رأی دهند؟،گفت: از اول در کارهای سیاسی ام وابستگی نداشتم. شاید بگویند راستی هستم، ولی هر جاحق باشد آنجا هستم. رأی حق الناس هستند مردم تصمیم می گیرند به چه کسی رأی دهند.

او درباره حمایتش از قالیباف هم گفت: کسانی که درجمنا مطرح شدند و پشت پرده اش هم مشخص شد، باید بگویم که پاشنه کف پای آقای قالیبافمخ آنها است.

بیادی اولین اولویت دولت خود را محیط زیست خواند.او در مورد طرح‌هایش در شورای شهر گفت: پل صدر، دور برگردان‌ها، زیرگذر یادگار امام،پل نابینایان طرح های من بود که در شورای شهر مطرح شد. البته جلوی خیلی از کوتاهی هارا هم گرفتم.

او درباره حمایتش از احمدی نژاد در سال 84 گفت:بله همان موقع که در ستادش کار می کردم، اما همان هفته اول بعد از انتخاب به خاطر یکسرینابسامانی از آقای احمدی نژاد جدا شدم. همان موقع هم  بودند کسانی که پشت سرش حرف می‎زدند اما بعد رفتندداخل دولت نهم پست و مقام گرفتند. الان رفاقتمان با هم سرجایش است اما از هم جدا عملمی کنیم.

27214

 

 

بیادی کسانی درباره جمهوری مدیریت سیاسی تصمیم پارلمان یکپارچه فرهنگ حمایتش احمدی شورای پاشنه خرداد امروز دارند انتخابات خردادی‎ها قالیباف بینیم مبارزه ریاست