برگزیده ها
حمدرضا درویش در «سمینار فیلمسازی» تجربیاتش را دراختیار جوانان می گذارد

مازندمجلس: در اولین روز سومین جشنواره ملی فیلم «سما»، احمدرضا درویش سمینار فیلمسازی برگزار می کند و فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» ساخته وحید جلیلوند اکران می شود.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم «سما»، سمینار فیلمسازی احمدرضا درویش؛ فیلمساز متبحر سینمای ایران روز شنبه 26 فروردین ماه از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد و کارگردان شناخته شده سینمای ایران به انتقال تجربیات خود برای فیلمسازان جوان «جشنواره «سما» خواهد پرداخت.

همچنین در اولین روز برگزاری سومین جشنواره فیلم «سما» جدا از نمایش آثار این جشنواره، فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضاء» از ساعت 20 در سینما فلسطین اکران خواهد شد. این نخستین اکران فیلم وحید جلیلوند بعد از رونمایی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

علاقمندان می توانند رزرو بلیت رایگان دومین ساخته وحید جلیلوند را که در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر صاحب جوایزی همچون سیمرغ کارگردانی شد، از سایت تیوال تهیه کنند.

شایان ذکر است سومین دوره جشنواره فیلم «سما» با موضوع «سبک زندگی اسلامی ایرانی» از شنبه 26 فروردین ماه ساعت14 الی22 سینما فلسطین آغاز به کار می کند و تا روز 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
جشنواره فروردین فلسطین اکران جلیلوند سینما سومین سینمای سمینار فیلمسازی